Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.
Moderator: Moderatorer
-
Vorpenes N459
- 1.2 bar

- Innlegg: 261
- Registrert: 23 mai 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 459
- Navn: Lasse Vorpenes
- Bil: Saab 9-3ss 1,8t M03
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Vorpenes N459 » 20 aug 2005, 16:44
Vil et JT 3" anlegg fra Speedparts passe rett på 3dørs saab? trenger jeg noen ekstra deler i tillegg til bare anlegget?
Og en ting til. Hvor mye har batteribøy å si på effekten? bør jeg kjøpe det å?
vil jo ha mest mulig power

Saab 900 T8 1987 // 1bar// Jt 3" (solgt)
Saab 900 Turbo 1995 (Solgt)
Saab 9-3ss 1,8t 2003
Lasse N459
-
Rune N35
- MAX BOOST
- Innlegg: 2951
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Sted: Årnes, Romerike
Legg inn
av Rune N35 » 20 aug 2005, 17:24
Bare å skru rett på, så lenge du bestiller ti lriktig bilmodell da..

Samme på 3 og 5 dørs og900.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
-
Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
Legg inn
av Petter 900 T » 20 aug 2005, 18:54
Batteribøyen er en nødvendighet, du får mye bedre respons!
Når du ser den knekken så¨sier det seg selv.......
Du blåser lettere gjennom en dorull-kjerne enn et sugerør...
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
-
Trond N47
- Overload!!!
- Innlegg: 1292
- Registrert: 04 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Trond N47 » 22 aug 2005, 11:50
Og skulle du valgt en halvsats så ville batteribøy og sugerør videre bakover vært mye bedre enn motsatt.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T