Når jeg kjøpte bilen så sto de Ngk bp7es plugger i men har en mistanke om att det er feil plugger siden gamle eier var en litt "spesiel" type

Og kan jeg skru opp turbotrykket på 1982 moddelen?
Hvordan?
Moderator: Moderatorer
hmm... hvis det er en 82mod 900 skal vel dennei 83 ikke ha MV..(APC kom vel først i 83??)Hjelle, N6 skrev:Det kan være magnetventilen (MV) din som smett om det er i området rundt turbo. Oppe på balken over radiator står det festa ein sylindrisk sak som er brun på farge, med lys brun topp, der det går to ledningar inn. På sida er det 3 uttak for luft. Står like ved coilen, på den sida som turboen er.
Om den er defekt vil du også merke det på at du har lavt ladetrykk. Du skal lade akkurat so mykje at visaren går opp imot det raude feltet. Om MV-en er heilt kaputt vil du lade grunnladetrykk, som er ca. rett opp, nesten midt på det gule feltet.
Ang. justering av turbotrykk skal du påsjå at du har korrekt grunnladetrykk før du startar å justere. Grunnladetrykket skal være 0.45 bar. Om du har korrekt grunntrykk skal vidare trykk justerast i APC boksa.
Kan hende eg no har nemnt nokre forkortelsar og begrep som du kanskje ikkje har høyrt om før, men spør evt. søk i forumet ved å bruke "søk"-funksjonen, so vil du nok få svar. Velkommen til forumet!
Etter det eg huskar var det M82 APC-systemet vart innført.Surbotaab N369 skrev:hmm... hvis det er en 82mod 900 skal vel dennei 83 ikke ha MV..(APC kom vel først i 83??)
men er det en sånn brun/lysebrun dings så har du APC...
Jeg mener og huske att ladetrykkmåleren går opp mot det røde feltet, men det er ei stund siden jeg har brukt bilen.Hjelle, N6 skrev: Om den er defekt vil du også merke det på at du har lavt ladetrykk. Du skal lade akkurat so mykje at visaren går opp imot det raude feltet. Om MV-en er heilt kaputt vil du lade grunnladetrykk, som er ca. rett opp, nesten midt på det gule feltet.
Nei.TT N12 skrev:Er ikke korrekt nummer på pluggene BCP7ES?
Aha....Hjelle, N6 skrev:Nei.TT N12 skrev:Er ikke korrekt nummer på pluggene BCP7ES?
8V Turbo brukar BP7ES evt BP7EV.
16V Turbo (og 9000 utan DI) brukar BCP7ES evt. BCP7EV.
Lurer litt på om det er nølkkelvidda som er forskjell på pluggar med kode BP vs BCP. Eg kjøpte ein slik pluggnøkkel på Mekonomen, der var det med to piper. Meinar på at eg brukar den minste på BCP, og den store på BP.
Veldig god forklaring, takkHjelle, N6 skrev:Nei.TT N12 skrev:Er ikke korrekt nummer på pluggene BCP7ES?
8V Turbo brukar BP7ES evt BP7EV.
16V Turbo (og 9000 utan DI) brukar BCP7ES evt. BCP7EV.
Lurer litt på om det er nølkkelvidda som er forskjell på pluggar med kode BP vs BCP. Eg kjøpte ein slik pluggnøkkel på Mekonomen, der var det med to piper. Meinar på at eg brukar den minste på BCP, og den store på BP.
Saab900turbo:
Magnetventilen er ein del av APC-systemet (APC-systemet er det som styrer turbotrykket på bilen). Magnetventilen si oppgåve er å styre ladetrykket ved å opne og stenge "portane" i faste intervallar, og det intervallet er det APC-boksa (sit under baksetet på din bil) som bestemmer avhengig av kva ladetrykk APC-boksa seier du skal ha. Det er derfor ventilen avogtil vil smette, men det er ikkje normalt at den skal stå å smette heile tia når bilen står på tomgong.
Magventilen skal fks. smette når du trykker på bremsa, då vert turbotrykket "punktert" og trykket sekk nedover, heilt til du gir gass attEr denne MV-en heilt ute av funksjon vil du aldri få opp trykket til meir enn grunnladetrykk (0.45, for det er justert inn mekanisk på turboen). Det kan du enkelt kontrollere ved å ta ut kontakta ifrå MV, du vil då sette den ut av funksjon og ikkje oppnå eit høgre trykk enn 0.45 bar.
Håper dette gav svar på det du lurte på.