helst ikke userriøse og teite innlegg.. vet at hele konseptet er teit, dette er bare for morrohetens skjyld..
Moderator: Moderatorer
Datapaal N526 skrev:Jeg tenkte her en dag.. det er jo litt kos med smelling i potta, bare for show off liksom.. så da tengte jeg at. De som kjører f eks. LH 2.2, de har jo en termostat som sitter på innsuget der. det skal jo ha en viss motstand når bilen er kald, og da får den fetere blanding, når bilen blir varm minsker ohm verdien og for de som er med nå, så får bilen mindre feit blanding... hvis man da kobler på en variabel motsand slik at man kan lure bilen til kaldere temp.. dette vil jo gjøre at bilen får litt feitere blanding og dermed litt smell i potta.. dette er ikke noe jeg vil kjøre med FAST, men jeg liker å forske litt på ulike ting..
noen innspill?
helst ikke userriøse og teite innlegg.. vet at hele konseptet er teit, dette er bare for morrohetens skjyld..
Lurt å risikere lappen med flame-kit da...Surbotaab N369 skrev:Datapaal N526 skrev:Jeg tenkte her en dag.. det er jo litt kos med smelling i potta, bare for show off liksom.. så da tengte jeg at. De som kjører f eks. LH 2.2, de har jo en termostat som sitter på innsuget der. det skal jo ha en viss motstand når bilen er kald, og da får den fetere blanding, når bilen blir varm minsker ohm verdien og for de som er med nå, så får bilen mindre feit blanding... hvis man da kobler på en variabel motsand slik at man kan lure bilen til kaldere temp.. dette vil jo gjøre at bilen får litt feitere blanding og dermed litt smell i potta.. dette er ikke noe jeg vil kjøre med FAST, men jeg liker å forske litt på ulike ting..
noen innspill?
hvorfor heller ikke slå til med "flamer" kit?
er litt mere sjarm med 6m lange stikkflammer en med "boff-boff" da![]()
menmmen... vær sin smak....
jeg har bare "on/off" spjeldhus giver:PKristian N70 skrev:Ellers går det vel å justere bittelitt på spjellhusgiveren, slik at den "tror" at du såvidt gir litt gass. Min "bromler" ihverfall litt mer hvis jeg såvidt er bortpå gasspedalen.