Lesj?fors senkefj?rer
Moderator: Moderatorer
Lesjöfors senkefjører
Hei! Hvor kan jeg få kjøpt Lesjöfors senkefjører?? Er de TUV godkjente??
Mvh Lars Johan
Mvh Lars Johan
aeroen min var på eu-kontroll sist uke med bare en feil - senkefjærene..... nå er de av (etter mye svette) og bilen kjennes, og ser ut som en traktor. bilen trenger senkesettet (for utseende og kjøre-egenskaper)- men mal det svart før du setter det på, eller spør EU-kontrolløren før du leverer bilen til kontroll.
Erik N21
9-3 T200 cab 1999 vinterbil
900 t16 cab 1988
lotus elise 2002
volvo v70 barnevogn
9-3 T200 cab 1999 vinterbil
900 t16 cab 1988
lotus elise 2002
volvo v70 barnevogn
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Re: fjærer
Claes på Speedparts sa også at Kilen (Lesjöfors) skal vere godkjente for bruk her i landet.hanankjo skrev:jeg kjøpte mine hos Team GED på gjøvik de var TUV godkjente, men bare for saab 90 og 900.. Har de på en 99!
- Troll R
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N02
- Bil: saab 9-3 sc troll r
- Kontakt:
hei
jeg vet at lesjøfors har lokaler på skedsmokorset ,
ligger i samme bygg som jobben til fatter`n.
samme bygg som Knutsen Maskin på skedsmokorset.

jeg vet at lesjøfors har lokaler på skedsmokorset ,
ligger i samme bygg som jobben til fatter`n.
samme bygg som Knutsen Maskin på skedsmokorset.

medlemm av macarena performance team
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle jeg ha flyttet noen plass nå så hadde det blit til TOTEN.....
9-3 sc 2006 modell HIRSCH TROLL R
9-5 sedan 2002 modell Hirsch
2004 modell caddy (servicebil )
http://www.garaget.org/?car=16131" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Hm, i øskja mine kom i stod det ikkje noko om det, og det var med eit ark der det stor antal viklingar og tjukkelse på fjørene. Er det ikkje det som er TØV-godkjenninga då?Børre N17 skrev:Hjelper lite hva han sier, når det ikke følger papirer med og det i tillegg står "Ej TÜV godkända" (eller noe i den duren) på esken de kommer i...
Jeg skal i hvertfall dynke mine med tektyl eller noe før kontroll..
Kvalitetsintyg för bilchassifjädrar??
Står ikkeno om TÜV på arket mitt, bare at fjädrarna uppfyller svensk Bilprovnings krav på att fjädrarna skall ha fullt innspänningsmått.
Står at det er sertifisert mot ISO9002, se vedlagt kopi...men den kopien er ikke vedlagt!! Så har du den må du nok scanne litt..
Står ikkeno om TÜV på arket mitt, bare at fjädrarna uppfyller svensk Bilprovnings krav på att fjädrarna skall ha fullt innspänningsmått.
Står at det er sertifisert mot ISO9002, se vedlagt kopi...men den kopien er ikke vedlagt!! Så har du den må du nok scanne litt..

2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Kontakt:
Fikk berre ett ark, med påskrifta "KVALITETSINNTYG". Har berre stappa den i mappa der servicehefte, instruksjonsbok og vognkort ligg eg, utan å sjekke noko meir. Skal sjekke kva som står der meir nøye, men om det er det papiret dokke manglar skal eg med glede dele det...Rune N35 skrev:Kvalitetsintyg för bilchassifjädrar??