Driver å lurer her!!
Driver å byter forstilling på min 95 900SE turbo til ny type, å lure i grunn på om det er noen gode tips angånde kregningstaget???
virker liksom så håpløst å bytt hele greia + hva er prisen på ett slikk stag egentlig!! altså NG900 fra 95 som driver å får NG900 forstilling fra 96 og nyere!!
Krengestag
Moderator: Moderatorer
-
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 67
- Registrert: 12 jun 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N325
- Navn: Stian Sommerstad
- Bil: Saab 9-5 Estate
- Sted: Kapp
Krengestag
2000 Saab 9-5 Estate 
N325

N325
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
tror i og for seg staget er stivt nok, det er den dumme måten det er festet på tuoppdatert som gjør forskjellen.. se på SP's sider, der ligger forskjellen godt illustrert.. Det sier seg liksom selv hvilken bru det er stivest å feste staget i.. men det tok tydligvis to år før SAAB/GM så det
mitt tips: finn oppdatert forstilling, og deretter kjøp subframesatget anders snakker så varmt om..

mitt tips: finn oppdatert forstilling, og deretter kjøp subframesatget anders snakker så varmt om..

2000 Saab 9-5 2,3t
1995 Saab 900 SET - X
1995 Saab 900 SET - X
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund