Har desverre bruk for litt hjelp og gode råd. Det har seg sånn at for tiden så er 5. gir nesten aldri i bruk

Noen som har peil, eller blir det verksted besøk?

Hva sier dere?
Moderator: Moderatorer
da er det nok overføringa det er problemer med.. skjekk denne før du gjør noen andre drastiske modefiseringerGunR N326 skrev:Nå har jeg vært på kino med guttene, vi kjørte inn til sentrum, gjett hva som virket....Fant ut at dersom jeg presser girspaken litt hardt ut mot høyre så smetter 5. på plass.... stille og pent...er det noen motor/girkassefester som er mere utsatt enn andre? Mener, de festene som speedparts har i powerflex er vel ikke alle? Mener å ha lest at det er et par hydrauliske fester?
Girkasseforinga som finns på høgre hand når du står rett framom bilen er då ei foring som brukar ryke på 9000, ilag med øvre motorfeste. Om det er det som er gale med deg skal eg ikkje uttale meg om, men kjem du deg opp på ein bukk skulle det være greit å få undersøkt.GunR N326 skrev:Nå har jeg vært på kino med guttene, vi kjørte inn til sentrum, gjett hva som virket....Fant ut at dersom jeg presser girspaken litt hardt ut mot høyre så smetter 5. på plass.... stille og pent...er det noen motor/girkassefester som er mere utsatt enn andre? Mener, de festene som speedparts har i powerflex er vel ikke alle? Mener å ha lest at det er et par hydrauliske fester?