Moderator: Moderatorer
Eliah skrev:og du skjæveland vil vel innta passasjer sete i min bil
...å så må bare Einar få gang å bli ferdig med sin
hva slags prosjekt jakter du på?på jakt etter prosjektbil!
[Saab 900i -88] - solgt
det er hemmelig enn så lengeErik N21 skrev:hva slags prosjekt jakter du på?på jakt etter prosjektbil!
[Saab 900i -88] - solgt
bare å ringe det, jeg er flink til å holde på hemmeligheter - tett som en sil!det er hemmelig enn så lenge men jeg hadde planer om å ringe deg angående det, trenger noen tips ser du! så du blir snart en av de få innvidde. dersom du ikke har veldig mye imot det får du nok en telefon iløpet av helgen
synes bare du skal sende en PM til styret og orientere dem om dette. så lenge du betaler medlemsavgift og vi andre bare er glad for at noen tar på deg denne jobben er dette bare en formalitet.Men jeg må vel på et eller annet vis godkjennes av styret, så jeg kan ikke skryte på meg å være valgt enda.
snakk med bjarne eller bernt - de er hjelpsomheten selv når det gjelder treff og sånt.Og når det gjelder å snakke med Hellestø, så selvfølgelig skal jeg ta meg av det! skal prøve å få gjort dette i helgen!
Om man har en bra dialog med styret på mail, løser alt seg.. Bare stå på, er på tide dere får en distriktsansvarlig. Regner med dette går veldig greit..Erik N21 skrev: synes bare du skal sende en PM til styret og orientere dem om dette. så lenge du betaler medlemsavgift og vi andre bare er glad for at noen tar på deg denne jobben er dette bare en formalitet.