Heisann saabvenner...
Jeg har nå kjøpt meg et lite prosjekt... En hvit Saab 9000iCD med 2.0, alt elektrisk, 262000km på telleren, med rødt interiør.. Dette blir et prosjekt før den er kjørbar.. Litt ting må skiftes, bremser bak, eksosanlegg, startmotor (Starter ikke, stått i ro siden april..), fikse førerstol (Går ikke å flytte frem/tilbake, mest sannsynlig høydejusteringen som er synderen.. ) og vakse/rubbe/polere pga. stygg lakk... Vil komme tilbake med mer etterhvert.. Ga 4000 for bilen, føler meg fornøyd med kjøpet...
Det jeg lurte mest på, hvor finner jeg info og mekketips om 9000 på nettet??
Takker for alle tilbakemeldinger..
MVH
Freshmaker
PS: Når får jeg tilsendt medlemskort? trenger litt rabatter...
Saab 9000iCD...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Saab 9000iCD...
Styrer med DAB og AUX
-
- Overload!!!
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Gratulerer med en billig bil. En fin 9000 side+ linker http://www.saabcentral.com/techhelp/9000_index.php
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Bilen manglet vel det viktigste.................(t....)?
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Med litt prioritering går det bra det, eg har då hatt 900-en på lærlinglønn, og no utan lønn...Freshmaker skrev:Gjør nok dessverre det ja.. Men vanskelig å finne en ok Turbo til mitt budsjett... Får vente ett års tid og se hva det blir da.. Går muligens inn på lærling kontrakt snart... Ikke mye peng der...

Må berre tilpasse livsstilen litt.
Og foressten, gratulerer med bilen.
Vert nok eit slikt prosjekt (altso litt sliten 96, 99, 900 el. 9000, eller om eg treng bil i evt. jobb 9-5 vare) på meg også, då 900-en har fått vinterferie til oppunder neste sommar.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Kontakt:
Hei..
Har nå under letingen min etter bil, funnet ut at saab er mer populært enn jeg hadde drømt om... De forsvinner få timer etter de er lagt ut for salg... Kommer til å ta det viktigste nå og få den eu-godkjent og så ta resten litt etterhvert... Kommer snart bilder på min hjemmeside av denne bilen.. Har ikke fått den ennå, får den i neste uke..
Må si jeg egentlig ikke hadde tenkt tanken på 9000, men det ble full tenning etter jeg var å så på denne, var en vanvittig front og lyd (Fri eksos..).. Men da jeg så den bilen komme imot, var jeg solgt.. SKulle ha den... Legger ut ca. 10000 i tillegg til kjøpesum på dne og satser på at den holder i noen år...
Vil komme info om prosjektet hele veien på nettsiden min...
MVH
Jørgen
Har nå under letingen min etter bil, funnet ut at saab er mer populært enn jeg hadde drømt om... De forsvinner få timer etter de er lagt ut for salg... Kommer til å ta det viktigste nå og få den eu-godkjent og så ta resten litt etterhvert... Kommer snart bilder på min hjemmeside av denne bilen.. Har ikke fått den ennå, får den i neste uke..
Må si jeg egentlig ikke hadde tenkt tanken på 9000, men det ble full tenning etter jeg var å så på denne, var en vanvittig front og lyd (Fri eksos..).. Men da jeg så den bilen komme imot, var jeg solgt.. SKulle ha den... Legger ut ca. 10000 i tillegg til kjøpesum på dne og satser på at den holder i noen år...
Vil komme info om prosjektet hele veien på nettsiden min...
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX