Gårsdagens opptur har seg slik: Av forskjellige grunner som jeg trekker et glemselens slør over har jeg hatt behov for ny støtfanger/frontspoiler til min -88 9000 CD. Fant en hogger i nærheten som anga at han hadde støtfanger til min bil, men den viste seg å være til en CS. Stygg var den også ("ubetydelig sprekk under"). Ny runde på nettet, en hogger ved Svinesund ga håp. Klok av skade ringte jeg på forhånd før jeg tok turen Hamar-Halden. Fikk forsikring om at den var til min bil, dro ned, bare for å oppdage at denne var til en CC. Stygg var den også ("småripete"). Ordentlig nedtur. På hjemveien fra Halden gikk turen innom Speedparts på Kjeller.

Der viste det seg at Bent hadde Talladegastøtfanger/spoiler til min bil. Flunka ny til en pris godt under hoggeras nivå! Bent, du redda dagen min så utrolig bra.
Erfaring: Bilhoggere i Norge må ha det godt. Tre/fire ordremottakere i sving i telefonen hele tiden og tilsynelatende godt rullende business. Men Saab 9000 har de ikke greie på. CS, CC og CD går om hverandre.
TBiel
Hamar