Hei..
Lurer på hva folk synes om orginal Saab solfilm? Dette er den som er montert i remser mellom varmetrådene i bakruten... Er et kult, stilig, fett eller bare harry??
MVH
Freshmaker
Orginal Saab solfilm...
Moderator: Moderatorer
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Orginal Saab solfilm...
Styrer med DAB og AUX
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Lurer paa hva du mener med orginal, dette har jeg ikke sett. Har du noen bilder aa refere til?? Naar du sier remser mellom varmetraadene hoeres det mer ut som noen Zebra striper, noe som igjen gir asosjasjoner til "Laksetrappa".orginal Saab solfilm? Dette er den som er montert i remser mellom varmetrådene i bakruten
Ellers hvis solfilm er gjort profft er det vel ikke Harry. (har forresten spurt om det samme her paa forumet selv). Selv mener jeg den ikke boer vaere for moerk.
Forresten, takk for tidligere tips paa priser ang. soting/solfilm. Problemet mitt er bare at tilbudene utfoeres i Oslo-distriktet. Saa langt er dette prosjektet lagt paa is, ihvertfall til vaaren.
Mvh,
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Er visstnok et Saab ekstrautstyr til 9000... Vet ikke om den fantes til andre modeller.. Den er brun/bronse farget, og er remset opp slik at den ikke blir liggende oppå varmtrådene.. Skal prøve å ordne bilde i morgen... Det er montert slike på en delebil jeg prøver å få tak i...
MVH
Jørgen
MVH
Jørgen
Styrer med DAB og AUX