Jeg oensker Karboninterioer til min 95! (Alu er heller ikke aa forakte).
Saab-huset paa Skoeyen fortalte meg et slikt interioer ville koste 5 store lapper, og 7 ferdig montert. Ser ogsaa at Hirch har slikt (kanskje det var dette Saab forhandleren snakket om). Uansett var jo dette sabla dyrt spoer du meg. Siden dette er saapass nytt finnes det vel ikke paa bruktmarkedet heller???(kanskje noen har bestilt, men ombestemt seg, og har det liggende??). Gjoer uansett et lite forsoek med dette innlegget.
PS
Jeg har plastpanelet fra foer og da er luftuttakene integrert i plata, ikke slik som trepanelet, der panelet er utenom. Dette kan vel evt. komplisere arbeidet med aa skifte ut plata. Har ogsaa vaert inne paa tanken aa lakkere hele panelet. Har lest litt paa STCS's forum som har en del innlegg paa dette.
Andre som har erfaringer med skifte av panel? Hvilke alternativ finnes foruten Hirch? Har Speedparts noe i ermet?
PPS
Ikke for aa mase, men naar blir medlemsgalleriet oppdatert?
Mvh, Ørjan
Tre-/Alu-/Karbon-/Plast interioer
Moderator: Moderatorer
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Tre-/Alu-/Karbon-/Plast interioer
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- Bent N208
- Overload!!!
- Medlemsnummer: N208
- Navn: Bent Andresen
- Bil: VW Scirocco TSI
- Sted: " Stort sett å finne hos Speedparts "
- Kontakt:
karbon panel
Heisan Ørjan.
Har sjekket litt og kan glede deg med følgende.
Karbon panel Saab 95 ( brukt men skal være pent )
Hvis de er interessert send meg en mail speedparts@optonet.no.
Du skal få en meget god pris.
Mvh
Speedparts Norway
Bent
Har sjekket litt og kan glede deg med følgende.
Karbon panel Saab 95 ( brukt men skal være pent )

Hvis de er interessert send meg en mail speedparts@optonet.no.
Du skal få en meget god pris.

Mvh
Speedparts Norway
Bent
Close to your saab,closer to you with Speedparts
- Trond N47
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 047
- Sted: Trondheim
Ellers finnes det av og til alupaneler (ca 1500 SEK) på vår svenske søsterklubb sine sider. Ingen stor sak å bytte selv.
Dersom det skal lakkeres må en gjøre grundig maskeringsjobb med ventilasjonskanaler og gjerne inn mot speedometeret. Biltemas felglakk i greyish alu gir en fin alu-lignende overflate. Evt andre produsenter. Bruk evt. en grå metallic lakk som er litt mørkere enn sølv, alu er mørkere enn sølv.
Dersom det skal lakkeres må en gjøre grundig maskeringsjobb med ventilasjonskanaler og gjerne inn mot speedometeret. Biltemas felglakk i greyish alu gir en fin alu-lignende overflate. Evt andre produsenter. Bruk evt. en grå metallic lakk som er litt mørkere enn sølv, alu er mørkere enn sølv.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T