Dumpen havner jo før lmm så den vil jo slippe ut luft før den blir målt så det burde fungere fint ville jeg tro. Det er mulig å få lagd chip som gjør at lmm fungerer med trykksatt luftSaab900STCR skrev: Då släpper du fortsatt ut luft som lmm har get besked till hjernen om.
Dessutom är inte lmm kalibrerad för att beräkna trycksatt luft.
Åpen dumpventil på 2.0L Turbo 16V
Moderator: Moderatorer
- Hansi N624
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 98
- Registrert: 03 feb 2006, 21:19
- Sted: Drammen (Trondheim for øyeblikket)
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Eller evt bygg om til Trionic.Saab900STCR skrev:Då släpper du fortsatt ut luft som lmm har get besked till hjernen om.Datapaal N526 skrev:ER det noen som har prøvd å montere lmm etter turbo da? får litt lyst til å prøve.. da kan jeg jo kjøre med åpen dump:D
Dessutom är inte lmm kalibrerad för att beräkna trycksatt luft.
Ska du på död å liv ha öppen dump, bygg megasquirt på bilen din.
Eller spar pengar och köp en Ng900.
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Då är det bara att gå igång med det projektet då!Hansi N624 skrev:Dumpen havner jo før lmm så den vil jo slippe ut luft før den blir målt så det burde fungere fint ville jeg tro. Det er mulig å få lagd chip som gjør at lmm fungerer med trykksatt luftSaab900STCR skrev: Då släpper du fortsatt ut luft som lmm har get besked till hjernen om.
Dessutom är inte lmm kalibrerad för att beräkna trycksatt luft.

Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

- kevin86
- 1,5 bar
- Innlegg: 306
- Registrert: 25 mar 2006, 15:31
- Medlemsnummer: N659
- Navn: kevin Utsi
- Bil: Saab 95 Vector
- Kontakt:
Saab900STCR skrev:Då släpper du fortsatt ut luft som lmm har get besked till hjernen om.Datapaal N526 skrev:ER det noen som har prøvd å montere lmm etter turbo da? får litt lyst til å prøve.. da kan jeg jo kjøre med åpen dump:D
Dessutom är inte lmm kalibrerad för att beräkna trycksatt luft.
Ska du på död å liv ha öppen dump, bygg megasquirt på bilen din.
Eller spar pengar och köp en Ng900.
Mvh Anders
Hva er det? Hørtes bra ut=)bygg megasquirt
Arbeidsbil: VW Transporter 08
Privat: Saab 95 02 Vector Estate
Saab 93SS 05 TID
Privat: Saab 95 02 Vector Estate
Saab 93SS 05 TID
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund