Problemer med turbotrykk 9000 B234R -94 *Problem løst* :D
Moderator: Moderatorer
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Innlegg: 1101
- Registrert: 21 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
Han var en snartur innom her i dag, og vi fant ut at kontakten som sitter i styreboksen rett og slett ikke har ledningene som går til magnetventilen... Så det er ikke rart han bare har hatt grunnladetrykk. Han skulle koble opp de to ledningene som manglet i kveld. Vi fant også ut at magnetventilen hans var defekt ved å prøve den på bilen min.
mvh
mvh
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
- Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
Nå går bilen som et uvær!
Men Knut, det var jeg som surra litt der. Det var 0,06V i de to ytterste kontaktene, mens den i mitten hadde 12V konstant med tenningen på.
Dro nye kabler fra stift 1 og 3 på magnetventilen til stift 2 og 26 i handsken til styreboksen!
Tusen takk for alle innspill, og ikke minst til Mortimer!

Men Knut, det var jeg som surra litt der. Det var 0,06V i de to ytterste kontaktene, mens den i mitten hadde 12V konstant med tenningen på.
Dro nye kabler fra stift 1 og 3 på magnetventilen til stift 2 og 26 i handsken til styreboksen!

Tusen takk for alle innspill, og ikke minst til Mortimer!

9³ TurboX
- Joachim N370
- Overload!!!
- Innlegg: 1664
- Registrert: 11 mai 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden