Innlegg som er av ikke-teknisk art skal postes her.
Moderator: Moderatorer
-
alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Legg inn
av alex_ander3@hotmail.com » 29 apr 2006, 16:07
Gjort det (prøvd) en gang. Tok girkassa til ei i klassen min. og900
Moralen er å slippe drivverket inntil før du bråslepper cluchen

1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
-
Viggen-51
- 1,5 bar

- Innlegg: 362
- Registrert: 26 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 51
- Bil: 9-3 Viggen Cab.
- Sted: Nordmøre
-
Kontakt:
Legg inn
av Viggen-51 » 30 apr 2006, 08:41
Ingvar N629 skrev:Burner med mc av og til, men har aldri gjort det med 900´n. Kommer aldri til å gjøre det heller.
Holder meg til tohjulinger når jeg burner....

Eddie , Viggen-pilot
STCN: No51, STCS: No2315
9-3 Viggen Cab.-00
900T16Aero-88a (Vinterbilen)
-
Audun N346
- 1,5 bar

- Innlegg: 447
- Registrert: 09 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 346
- Navn: Audun
- Bil: 9-3 TiD 2002
- Sted: Trondheim
Legg inn
av Audun N346 » 30 apr 2006, 11:09
Gjort det med OG900´n uten å ødelegge noe som helst:) Men det var med en 8v jeg ikke var noe som helst gla i... (hadde fått k-jet´n laaangt opp i halsen...)
Audun, N346
- Saab 9-3 TiD '02
X SAAB 900 Jubileum m88 (-84T16 motor)

If it aint broke, modify it!
-
Hjelle, N6
- Site Admin

- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
-
Kontakt:
Legg inn
av Hjelle, N6 » 30 apr 2006, 14:43
haha...
HAr ikkje burna med SAAB-ane mine nei, men har burna (om en ufrivillig) med slike små ledetruckar (populært kalla "sniglar"). Er ikkje kjekt alls når dei står fast

-
TurboLars N383
- Overload!!!
- Innlegg: 1749
- Registrert: 23 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N383
- Navn: Lars
- Sted: Drammen
Legg inn
av TurboLars N383 » 01 mai 2006, 22:05
Røyk ut av hjulbuene mine kommer ihverfall ikke frivillig

!
STCN #383
- 2003 9-5 Aero pamperstralle |LarsEdition
-
Myrt N610
- 2.0 bar

- Innlegg: 955
- Registrert: 15 des 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N610
- Navn: Trym Berge Mathisen (Han første Trym)
- Bil: 9-3 og 9-5
- Sted: Sørumsand
-
Kontakt:
Legg inn
av Myrt N610 » 02 mai 2006, 22:22
Skal jeg være ærlig så er jeg for redd for bilen min. Har brukt så mye tid å penge på den bilen så akorat å børne får noen andre ta seg av.
Veldi gøy å se på da

Macarena performance team-member #02
Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. |
Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |
-
Martin N612
- 0.7 bar

- Innlegg: 129
- Registrert: 27 mar 2006, 15:57
- Sted: Elverum
-
Kontakt:
Legg inn
av Martin N612 » 03 mai 2006, 12:55
Siden det var så dårlig med filmer i denne tråden, så lagde vi en i dag:p
Burnout med Saab 900t
(Hvis du ikke får åpnet filmen, så kan du laste ned vlc media player, den funker der:)
Martin STCN nr. 612
x Saab 900S, x Saab 96 2,2l, x Saab 900 t16 '86, x Saab 90 '86, x Saab 900 t8 '81, x Saab 900 t8 '86, x Saab 99 2,4l '77, x Saab 900i '85
-
Saab900STCR
- MAX BOOST
- Innlegg: 2211
- Registrert: 07 okt 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Legg inn
av Saab900STCR » 03 mai 2006, 14:26
Bara ett hjul som spinner ju!
Diffbroms är tingen!
Då sliter det mindre på girkassa!
Mvh Anders
Anders N652
Horsepower is how hard you hit the wall! Torque is how long you take the wall whith you!!!!
Nothing beats displacement!!!

-
Frode N220
- 1,5 bar

- Innlegg: 338
- Registrert: 04 jan 2004, 01:00
- Sted: Stjørdal
Legg inn
av Frode N220 » 06 mai 2006, 18:13
Ble noen tunge "Brenn Ut'er" med morsans Fiesta 1,1 L i attenårsalderen.

Med hjelp av parkbrems og noen ganger fotgjengerovergangmaling ble det litt enkel og kortvarig enhjuls. Aldri gjort noen helhjerta forsøk med egne biler (ett halvhjerta med min Panda 1000 CL - men det teller neppe).
Karakteriserer denne formen for bilbruk som "en forbannet, rånete drittaktivitet"!!!
Frode N220
M60 Saab 93F
04 Toyota Prius "Redde verden, strikking og lese bøker"
-
Martin N612
- 0.7 bar

- Innlegg: 129
- Registrert: 27 mar 2006, 15:57
- Sted: Elverum
-
Kontakt:
Legg inn
av Martin N612 » 07 jul 2006, 22:21
Alternativ burnout for dem som er redd for girkassehavari på saab'en sin

, han kjører sikkert saab han på filmen også

;
http://www.youtube.com/watch?v=6GNB7xT3rNE
Martin STCN nr. 612
x Saab 900S, x Saab 96 2,2l, x Saab 900 t16 '86, x Saab 90 '86, x Saab 900 t8 '81, x Saab 900 t8 '86, x Saab 99 2,4l '77, x Saab 900i '85
-
Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Legg inn
av Ingvar N629 » 07 jul 2006, 22:49
Han kjører nok ikke Saab nei! Synes han så ut som en typisk BMW-eier!
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
-
Martin N612
- 0.7 bar

- Innlegg: 129
- Registrert: 27 mar 2006, 15:57
- Sted: Elverum
-
Kontakt:
Legg inn
av Martin N612 » 08 jul 2006, 12:53
ja, sant sant
Martin STCN nr. 612
x Saab 900S, x Saab 96 2,2l, x Saab 900 t16 '86, x Saab 90 '86, x Saab 900 t8 '81, x Saab 900 t8 '86, x Saab 99 2,4l '77, x Saab 900i '85
-
lie_N509
- Overload!!!
- Innlegg: 1005
- Registrert: 12 jul 2005, 01:00
- Bil: 9-3ss 04'
Legg inn
av lie_N509 » 08 jul 2006, 14:22
Ingvar N629 skrev:
Han kjører nok ikke Saab nei! Synes han så ut som en typisk BMW-eier!
Klart, ellers hadde han ikke klart å ligge bredt med sykkelen

04' 9-3ss 1.8t