tempføler

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Tor-Egil N684
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 48
Registrert: 13 mai 2006, 16:45
Medlemsnummer: 684
Bil: 9-5 AeroStv01 9000CC 2.3t92mod
Sted: Voss

tempføler

Legg inn av Tor-Egil N684 » 14 mai 2006, 16:02

Lurer på kor eg finn motor temperaturfølaren(kaldstartfølaren),kanskje da går ann å setta inn ein motstand for å ha lik bensinmeng når motoren er varm og dermed få opp ladtrykket litt :shock:

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 14 mai 2006, 18:13

also.. bilen skal justere opp besinmengden automatisk til en VISS grense..

skriv LITT mere info om bilen din.. å bare peise inn en motsand er litt for jalla.. :lol:
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Tor-Egil N684
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 48
Registrert: 13 mai 2006, 16:45
Medlemsnummer: 684
Bil: 9-5 AeroStv01 9000CC 2.3t92mod
Sted: Voss

tempføler

Legg inn av Tor-Egil N684 » 14 mai 2006, 18:21

Har ein 2.0 m automat,so ekje dan største aksl.Men når bilen e kald går den betydlig mykje bedre enn med varm motor,kan ha ladetrykk på 0,8+ på kald og ca 0.65 på varm motor,og då meinte ein venn at eg kunne lura motorn til å tru at den e kald heile tida.

Brukeravatar
Lars E. N378
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 838
Registrert: 16 feb 2004, 01:00
Medlemsnummer: 378
Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
Sted: Trøndelag

Re: tempføler

Legg inn av Lars E. N378 » 14 mai 2006, 18:24

9000voss skrev:då meinte ein venn at eg kunne lura motorn til å tru at den e kald heile tida.
Lurt :wink:
2000 Saab 9-5 2,3t
1995 Saab 900 SET - X

Brukeravatar
Pål N526
MAX BOOST
Innlegg: 3615
Registrert: 19 mar 2004, 01:00
Medlemsnummer: 526

Legg inn av Pål N526 » 14 mai 2006, 18:29

ALSO... å fyre bilen slik du gjør er det DUMMESTE du gjør.. motoren skal være VARM før en skal tenke på å trø på gassen! å LURE en saab skal man heller ikke gjøre.. da får du den rett i fleisen, så gjør det ORDENTLIG når du først skal øke ytelse.. :evil:
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]

Tor-Egil N684
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 48
Registrert: 13 mai 2006, 16:45
Medlemsnummer: 684
Bil: 9-5 AeroStv01 9000CC 2.3t92mod
Sted: Voss

Legg inn av Tor-Egil N684 » 14 mai 2006, 18:39

det er greit,gassen ekje i bånn på iskald motor,og ladetrykket justerer seg sjølv,Når motorn er varm er det lågare enn kald motor,noko som er feil då?,og kva er annbefalt ladetrykk,tidligere eigar meint bilen var chipa til ca 200hk,men er ikkje sikker sjølv. :?:

Svar