Det er vel ingen andre som leverer trim til lignende priser heller?

Noen som helst sjans for at en kan få Speedparts i Sverige til å sende hit mon tro?
Moderator: Moderatorer
det stusser jeg også litt på, men det er vel bare ikke fjernet enda.TurboKK N473 skrev:Trim til og900 står jo fortsatt på sidene deira..?
Er vist veeeldig dyrt å sende fra sverige til norge på oppkrav.Noen som helst sjans for at en kan få Speedparts i Sverige til å sende hit mon tro?
Vi selger fortsatt Speedparts varer ifra Speedparts Norway !Mortimer-N18 skrev:De har visstnok avsluttet samarbeidet med SP Sverige. På sidene deres så er det reklame for Chipcenter og de leverer sikkert ikke til eldre enn 94.
Nå vet jeg ikke helt om jeg har misforstått, men det er altså ingen endringer bortsett fra at APC-moddinga må foregå hjemme?Speedparts Norway skrev: Vi selger fortsatt Speedparts varer ifra Speedparts Norway !
Det er kun modifisering av APC vi ikke lenger leverer, men chip og eksos samt alt av slitedeler som før![]()
Da har vi bare misforstått hverandre. Beklager rotet mitt her!Heisan,, vi leverer ikke trim til eldre biler en 94 lenger. Hvis du skal
trimme din bil må du til sverige med bilen.
Ser at på http://www.speedparts.se/eng/e_main.htm er ikkje SP Norway lista som forhandlar lengre. Er det jamt slutt med SP sine artikklar (eg får forståelse for dette når en les http://www.saabturboclub.net/forum/viewtopic.php?t=9230 ), eller gjeld dette kun modifiserte bokser til bilar med APC?Mortimer-N18 skrev:De har visstnok avsluttet samarbeidet med SP Sverige. På sidene deres så er det reklame for Chipcenter og de leverer sikkert ikke til eldre enn 94.
Når eg las posten SP hadde i levrandørforumet fikk eg inntrykk av at SP istaden for "SP-slitedelene" skulle forhandle deler ifrå andre levrandørar som nemnt i posten dei hadde.Ole-P-N154 skrev:Tre innlegg over det forrige står det med uthevet skrift , fra Speedparts, at de fortsatt skal selge varer fra SP.
Hvorfor da lese et annet sted, og få feil inntrykk!!