Da kom beskjeden jeg fryktet: Gearkassen i min 1999 9-3 er moden for utskifting.
Dette passer fryktelig dårlig inn i familieøkonomien akkurat nå, så jeg innbiller meg at jeg kan få til dette billigere i Sverige. Noen som har tips til hvor i Sverige jeg kan få tak i byttekasse, helst også få gjort jobben? Jeg bor i Ski, så det kan være aktuelt å kjøre både østover og sørover.
9-3 - bytte gearkasse i Sverige?
Moderator: Moderatorer
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
http://www.sdcc.se/
i Trollhattan kan nok være et bra alternativ. Såvidt jeg vet sender de desverre ikke til Norge. Utrolig kjipt slike ting, og det passer aldri inn i økonomien.
Vet ikke om SDCC tar seg av montering, men verksted i og omkring distansen Ski-Trollhattan burde vel kunne ta på seg noe slikt.
Lykke til,
Ørjan
i Trollhattan kan nok være et bra alternativ. Såvidt jeg vet sender de desverre ikke til Norge. Utrolig kjipt slike ting, og det passer aldri inn i økonomien.
Vet ikke om SDCC tar seg av montering, men verksted i og omkring distansen Ski-Trollhattan burde vel kunne ta på seg noe slikt.
Lykke til,
Ørjan
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- Saab900STCR
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N652
- Navn: Anders Alkevad
- Bil: Ng900 Turbo
- Sted: Ludvika(Sverige) och Hokksund
Eller gjør dette selv. Kontakt bildemonteringer rundt der du bor. Sikkert noen som har ei kasse på lager. Har blitt fortalt at du bare får bilen høyt nok opp, og tar ned kassa på ei jekketralle. Kan umulig være så veldig dyrt på verksted heller, siden det å ta ut kassa er rutine ved kløtsjskift.
2002 9-5 Aero automat