
Bilen min er låst inne i et p-hus
Moderator: Moderatorer
Det er da du tar ei stang å mokke ned langs vinduet å tar det opp på innersida, og vipper opp låsen.. en kompis gjorde det forr litt siden:d, låste inn nøklene... ringte da naf, han kom etter 9 min og tok ein stål pinne konstruksjon å bare åpna bilen på 15 sec.. men ulempen er at det koster 15 sec..



Sist redigert av Pål N526 den 18 jun 2006, 00:31, redigert 1 gang totalt.
Anthonsen Performance[right]Donate[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
O - Saab 9-5 B235 Biopower MY98
O - Saab 9-5 B205 MY04
O - Saab 9-5 B235 MY06
O - Suzuki (Bandit) GSF 600n MY99
X - Saab 900 T16 B202 MY84 LH2.2[right]Bilde 2272x1704[/right]
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
Sånt er kjedelig! Men var det noen stengetid på p-huset da?
Da jeg jobbet i frankriket for noen år siden, klarte jeg å få stengt bilen min(Lancia Delta) inne i et p-hus. Da jeg kom tilbake dagen etterpå for å hente bilen stod bare "rammen" igjen. Absolutt ALT annet var vekk!
Hvordan gjerningsmennene kom seg inn lurer jeg fortsatt på.. 
mvh
Martin
Da jeg jobbet i frankriket for noen år siden, klarte jeg å få stengt bilen min(Lancia Delta) inne i et p-hus. Da jeg kom tilbake dagen etterpå for å hente bilen stod bare "rammen" igjen. Absolutt ALT annet var vekk!



mvh
Martin
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag
- Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
hæh? hadde han vinduet litt åpent da eller? en hvem som helst med en sånn tynn stålkonstruksjon kan vel ikke bare stikke den inn vinduet mitt og låse opp?Datapaal N526 skrev:Det er da du tar ei stang å mokke ned langs vinduet å tar det opp på innersida, og vipper opp låsen.. en kompis gjorde det forr litt siden:d, låste inn nøklene... ringte da naf, han kom etter 9 min og tok ein stål pinne konstruksjon å bare åpna bilen på 15 sec.. men ulempen er at det koster 15 sec..![]()
eller forsto jeg ikke helt fremgangsmåten her :S
Medlemsnr. N449
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
-1994 900SE turbo
-1985 og900 aero
Dagens værmelding: Vær snill og grei
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Innlegg: 3943
- Registrert: 28 apr 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
- KongerudN344
- MAX BOOST
- Innlegg: 2296
- Registrert: 05 aug 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N344
- Navn: Kenneth Kongerud
- Sted: Fetsund
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Er ingen stor operasjon, så "en hvem som helst" med litt trening kan faktisk det. Er enklest med et sagblad som moddes litt i enden, det får du ned mellom gummilista og ruta uten å demontere noe. Men skal sies at Saaben ikke er den enkleste å få opp..Henrik N449 skrev:hæh? hadde han vinduet litt åpent da eller? en hvem som helst med en sånn tynn stålkonstruksjon kan vel ikke bare stikke den inn vinduet mitt og låse opp?Datapaal N526 skrev:Det er da du tar ei stang å mokke ned langs vinduet å tar det opp på innersida, og vipper opp låsen.. en kompis gjorde det forr litt siden:d, låste inn nøklene... ringte da naf, han kom etter 9 min og tok ein stål pinne konstruksjon å bare åpna bilen på 15 sec.. men ulempen er at det koster 15 sec..![]()
eller forsto jeg ikke helt fremgangsmåten her :S
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- matrox N522
- MAX BOOST
- Innlegg: 2089
- Registrert: 14 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten
Sånn uflaks Torstein
Trodde jeg hadde klart det samme for en tid tilbake, men etter mye om og men så viste det seg at p-huset var bemannet, også hadde de stengt av for kvelden. Da ble vi lettet

Trodde jeg hadde klart det samme for en tid tilbake, men etter mye om og men så viste det seg at p-huset var bemannet, også hadde de stengt av for kvelden. Da ble vi lettet

Saab 9-5 Estate Vector Sport 2005
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
VW Boble 1200 1963
VW Passat R-Line 4M 2010 || Solgt
Saab og9-3 Turbo || Solgt
Eskil || N522
- Kjetiln122
- 1,5 bar
- Innlegg: 440
- Registrert: 27 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N122
- Navn: Kjetil Finstad
- Bil: Saab CX, 99, 900, 900, 9-3
- Sted: Ås
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Kansje dette er en bedre måte for deg å komme deg fram på Lie?
http://www.sportbilen.se/index.php?page ... php?id=147
http://www.sportbilen.se/index.php?page ... php?id=147
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor