Hva gjør folk her for å tjene det daglige brød?
Moderator: Moderatorer
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
Akkurat ferdig med Seljord folkehøgskule her. BESTE ÅRET I MITT LIV!!! Annbefaler på det varmeste et år på FHS
Har ikke noe jobb akkurat nå. Er i garasjen i gjennomsnitt 15 timer i døgnet, så jeg sover ikke bare:) Jobber uten lønn kan man si:)
Har søkt Politihøyskolen, men har ikke kommet inn enda. Dette er første prioritet med tanke på utdanning.
Har også søkt på fengselsbetjent.
Har ikke noe jobb akkurat nå. Er i garasjen i gjennomsnitt 15 timer i døgnet, så jeg sover ikke bare:) Jobber uten lønn kan man si:)
Har søkt Politihøyskolen, men har ikke kommet inn enda. Dette er første prioritet med tanke på utdanning.
Har også søkt på fengselsbetjent.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- WilliamN582
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: N582
- Navn: William Olsen
- Bil: Saab 9000 CSE TURBO
- Sted: 2930 Bagn
- Mats Erik Aasegg
- 1.2 bar
- Medlemsnummer: 007
- Bil: 2013 Xc70 D4 Awd, 1991 Mb 250d
- Sted: sprova
- Stalfa
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 682
- Navn: Stian
- Bil: '03 9-5 2.3t Estate
- Sted: Oslo, Ski
Systemutvikler/data-dude hos et lite firma som driver innen finans.
Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
x - -03 Saab 9-5 Estate 2.3 Vector
- Henrik N449
- Overload!!!
- Sted: Drammen
- Joachim N370
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 370
- Bil: 08 9³ TurboX SportCombi
- Sted: Halden
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Gode tingSurbotaab N369 skrev:HeyheySkyler skrev:Er akkurat ferdig på Teknisk Fagskole i ett fag som heter Skipteknisk drift.
Så eg skal forhåpentlig vis på havet i maskinen om ikjke så lenge
Da er du ikke alene.... Er akkuratt ferdig med TF jeg oxo... Hva syntes du om eksamenene a? (kraftanlegg og skipselektriske annlegg)

Nei, hva skal eg si om eksamene, elektroen synst eg var litt vrien. Eller det vil si eg satt leeeeenge med den første oppgaven og aste meg selv opp pga den og da gikk det dårligere på de andre enn det kunne gjort

Håper bare eg stod.
På kraftanleggen gikk det greit tror eg mens på dampen gikk det til H....... for å si det rett ut.. får håpe dampen ikkje teller så mye..
Hva synst du da?
- Surbotaab N369
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 369
- Sted: Bø
Elektroen var litt vrien ja... men får satse på atte d går bra.... tror jeg kødda det til med det valget av kabelen der da... totalt hjerneteppe og tror jeg glemte å ta med "tilfeldighetsfaktoren"....Skyler skrev:Gode tingSurbotaab N369 skrev:HeyheySkyler skrev:Er akkurat ferdig på Teknisk Fagskole i ett fag som heter Skipteknisk drift.
Så eg skal forhåpentlig vis på havet i maskinen om ikjke så lenge
Da er du ikke alene.... Er akkuratt ferdig med TF jeg oxo... Hva syntes du om eksamenene a? (kraftanlegg og skipselektriske annlegg)![]()
Nei, hva skal eg si om eksamene, elektroen synst eg var litt vrien. Eller det vil si eg satt leeeeenge med den første oppgaven og aste meg selv opp pga den og da gikk det dårligere på de andre enn det kunne gjort![]()
Håper bare eg stod.
På kraftanleggen gikk det greit tror eg mens på dampen gikk det til H....... for å si det rett ut.. får håpe dampen ikkje teller så mye..
Hva synst du da?
Kraftanlegg gikk vel forholdsvis greit... Tror hele klassa i kr.sand kom på ca 320t fuel.... Steamen gikk forholdsvis greit, etter en fikk finne ut hvordan man måtte finne dampmengden ut fra kjelen og sette en del verdier selv for å kunne komme fram til steamforbruket til fødevannspumpa...
Men får vente til i morra å se hvordan d gikk.... Sensuren falt i går å de hadde ikke fått inn noe i kristiansand i dag ihvertfall....
Får å si det sånn, eg har ikkje tørd å ringtSurbotaab N369 skrev:Elektroen var litt vrien ja... men får satse på atte d går bra.... tror jeg kødda det til med det valget av kabelen der da... totalt hjerneteppe og tror jeg glemte å ta med "tilfeldighetsfaktoren"....Skyler skrev:Gode tingSurbotaab N369 skrev: Heyhey
Da er du ikke alene.... Er akkuratt ferdig med TF jeg oxo... Hva syntes du om eksamenene a? (kraftanlegg og skipselektriske annlegg)![]()
Nei, hva skal eg si om eksamene, elektroen synst eg var litt vrien. Eller det vil si eg satt leeeeenge med den første oppgaven og aste meg selv opp pga den og da gikk det dårligere på de andre enn det kunne gjort![]()
Håper bare eg stod.
Hva synst du da?
Kraftanlegg gikk vel forholdsvis greit... Tror hele klassa i kr.sand kom på ca 320t fuel.... Steamen gikk forholdsvis greit, etter en fikk finne ut hvordan man måtte finne dampmengden ut fra kjelen og sette en del verdier selv for å kunne komme fram til steamforbruket til fødevannspumpa...
Men får vente til i morra å se hvordan d gikk.... Sensuren falt i går å de hadde ikke fått inn noe i kristiansand i dag ihvertfall....

Eg får ta det som det kommer men er allerede 4 i klassen osm har strøket i elektro

Jaja, da går eg til sengs, natta