Emblemtrimming
Moderator: Moderatorer
- ottorasmussen N242
- Overload!!!
- Innlegg: 1145
- Registrert: 10 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N242
- Navn: Otto Rasmussen
- Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
- Sted: Bergen
Jeg vil ikke ha noe på min bil som den ikke har, om dere skjønner.
Har den ikke 230 hk og aerostyling blir det liksom ikke noe aeromerke på den. Jeg har vurdert å slenge på et slikt 2,3t-merke, da motoren min faktisk er en 2,3t.
Men da må jeg nappe av de allerede eksisterende merkene da det på min står Saab 9-5, mens det på de nyere står 9-5 2,3t.
Det blir garantert stygt, da jeg ikke er flink med dekaler og drit.
Aero kan jeg vurdere den dagen jeg har den trimmet og aero-stylet.
Jeg har allerede vector-felger, maken til dem på bilen i logoen.
Har den ikke 230 hk og aerostyling blir det liksom ikke noe aeromerke på den. Jeg har vurdert å slenge på et slikt 2,3t-merke, da motoren min faktisk er en 2,3t.
Men da må jeg nappe av de allerede eksisterende merkene da det på min står Saab 9-5, mens det på de nyere står 9-5 2,3t.
Det blir garantert stygt, da jeg ikke er flink med dekaler og drit.
Aero kan jeg vurdere den dagen jeg har den trimmet og aero-stylet.
Jeg har allerede vector-felger, maken til dem på bilen i logoen.
Eier av bla. WIS og EPC, AIC, STM, EAC, TIS2000, SAAB MP.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.
Også lykklig eier av en Saab 96 v4 - 1700, årsmodell 76, samt en Saabo fra 1967.
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Virker som det er en leverandør uten navn som har tent umiddelbart på ideen din, RuneRune N35 skrev:vänta nu bara..Hjelle, N6 skrev:Kva med å kutte ut Bio og kun benytte "Power" rett bak SAAB?må ha nok power først.

NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Innlegg: 673
- Registrert: 13 aug 2005, 01:00
- Sted: Bergen
- Kontakt:
- Peter
- Overload!!!
- Innlegg: 1357
- Registrert: 07 apr 2006, 18:10
- Medlemsnummer: 813
- Navn: Peter Strandmoe
- Bil: '01 9-3 Aero
- Sted: Sandefjord
Potte trimming kalles det.Det eneste som "kan" fortelle litt skal være eksosen, men kan jo jukse her også - hva kaller vi det da?
N813
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
'75 96 v4 Rallybil Prosjekt
'80 96 v4 Jubileum Prosjekt
'88 900 Aero Prosjekt
'90 900 Aero Delebil
'96 9000 Aero Grom bilen - solgt
'01 9-3 Aero "Gulingen"
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1263
- Registrert: 29 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N 88
- Bil: 9000 Aero M96 9-5 Estate M07
- Sted: Levanger
Enig! Mer enn nok BMW og Audi/Vw nedlastet med stoor styling,digre aluvinger og brummlelyd i eksos. Så er det bare en stusslig 1,8 eller 1,9 diesel.. Foretrekker å ha dugelig med power forkledd som 130 hk istedet..TT N12 skrev:Nei.... pøh... Klart tøffest uten noen Turbo/power eller andre avslørende merker!!

M96 9000 AERO (go'bilen)
M96 9000 CS (avskiltet..)
M07 9-5 estate (familiebil)
M11 MB Vito 116 (arbeidsbil)
M96 9000 CS (avskiltet..)
M07 9-5 estate (familiebil)
M11 MB Vito 116 (arbeidsbil)
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Innlegg: 673
- Registrert: 13 aug 2005, 01:00
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Hvis du hadde bodd i Norge så er det ikke urealistisk. Avgiftene ved kjøp av en 9-3 Aero er astronomiske. Derfor er nok emblemtrimming ett større problem i Norge enn i Sverige....Mrs Aero skrev:Det er mange som spör meg om jeg har en ekte Aero eller ikke.
Som at jeg hadde orka bygge om en 900/9-3 til 9-3 Aero...Eh, nei!

Skal du selge bilen? Hva skal du kjøpe?
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Innlegg: 533
- Registrert: 16 sep 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Synes det ser mer rent ut uten alle slags dekaler. Derfor har jeg fjernet disse fra bilen min.
Da jeg var 12 aar synes jeg det var toeft med masse klistremerker og andre GTI Turbo 16v Power GXYZ...- etc. symboler.
Mer respekt for den som fjerner Aero emblemet fra en ekte Aero.
Da jeg var 12 aar synes jeg det var toeft med masse klistremerker og andre GTI Turbo 16v Power GXYZ...- etc. symboler.
Mer respekt for den som fjerner Aero emblemet fra en ekte Aero.
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Innlegg: 673
- Registrert: 13 aug 2005, 01:00
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Flotte biler. Sørg for at AWD trekker på alle fire hjulene. Det finnes mandagseksemplarer hvor den ikke fungerer.Mrs Aero skrev:Det blir Volvo V70R AWD, 300 hk. Har en Volvo på parkeringen allerede, så det får bli en til.KarsteN536 skrev:Skal du selge bilen? Hva skal du kjøpe?
Eks.
http://hans-mah.home.online.no/video/haldex.wmv