Godt kj?p? (Viggen Cabriolet)
Moderator: Moderatorer
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
Gratulere med ny bil og velkommen.
Du må se til å få bilen inn på Galleriet.
Send mail til formannen,slik at alle kan få se,du kan ta slike før og etter bilder.
Anngående å sette på viggen merker.......jeg syns at det er kulest å ta bort alle merkene.
Har ikke et eneste merke på 9-3 en min,det har vært et par tøffinger som har fått seg en liten overaskelse
Send mail til formannen,slik at alle kan få se,du kan ta slike før og etter bilder.
Anngående å sette på viggen merker.......jeg syns at det er kulest å ta bort alle merkene.
Har ikke et eneste merke på 9-3 en min,det har vært et par tøffinger som har fått seg en liten overaskelse
- alex_ander3@hotmail.com
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 189
- Navn: Alexander A.
- Sted: Drammen
hehe, min mening er at når det er (har blitt en viggen) må du ha på de trekant merkene..9-3 Turbo skrev:Gratulere med ny bil og velkommen.
1988 Saab 900 T16 *Åge*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
1999 Saab 9-3 Viggen
//El gringo drifto dos-tacos *sensurert*
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Det er oppskrytt det med at folk prøver seg når en har merkjer på.9-3 Turbo skrev:Gratulere med ny bil og velkommen.
Har ikkje ein gong vorte yppa med, so det er tydelig at folk rundtom her har respekt for den svarte perla. men broderen, som ikkje har merkjer, og der bilen ser litt skabbete ut (synes ihvertfall eg) han får stadig vekk folk som yppar til race, men som fort forsvinn får dei 200hk+ får mat.
Fks. ein 900 CK utan merkjer bak, det er heilt forferdelig å sjå på. SN/cab er ikkje so gale når alle merkja er vekk.
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- Orjan N235
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: N235
- Sted: Klæbu/Trondheim
Jeg maa faa gratulere med nyanskaffet cab. Hoeres ut som et spennende prosjekt. Ta gjerne foer og etter bilder som du kan dele med resten.
Uansett er det jo eieren selv sin smak som avgjoer om merker skal sitte paa eller ikke.
Mvh,
Klart naar man bygger om til Viggen saa hoerer kankje merkene med. Kan se poenget med det. Jeg maa likevel si meg enig med ovenfornevte sitat. Selv har jeg tenkt aa ta av alle merkene. Regner med disse er limt (Dette stemmer vel...eller?). Er det noe en maa passe paa her? Selve SAAB logoen lar jeg nok staa igjen.Anngående å sette på viggen merker.......jeg syns at det er kulest å ta bort alle merkene.
Uansett er det jo eieren selv sin smak som avgjoer om merker skal sitte paa eller ikke.
Mvh,
Ørjan N235
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
91 Renault Clio
04 Toyota LandCruiser
x-M01 2,0t(T) 9-5 SE Sport, Est....(Powerflex, Bilstein Sprint, H&R, EBC) Desverre solgt
- Glenn N101
- 1,5 bar
- Sted: Narvik
Hjelle, N6 skrev:No kjenner eg ikkje Viggen so godt, men skal det ikkje vere eit Viggen-merkje i ræva på den også då?seliasse skrev:Nå skal det vel legges til at de to merkene på siden ikke vises så godt for race da
Den har ikke noen merker ræva,men et på hver forskjerm,ihvertfall etter desktop bildet mitt He he he.
Kanskje det er et merke i fronten,tror det er et i grillen eller???
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
-
- 0.7 bar
- Sted: Rogaland
- Hjelle, N6
- Site Admin