Legg ut fjorårsvinterbilen min, kjøpt for 1500,-
Viss dåke ser på bilde nr 2 inne i garasjen so står den nye vinterbilen min. Ein lancer 95 mod, kjøpt med def sluromatik, for 8k. Snart klar for snødn....
Vegard
Moderator: Moderatorer
Jæææow.. han svikter oss.. hva sabban?Mats fra sandviken skrev:turbolars har faktisk meldt seg inn i mitsubishiklubben
Kunne jo montert nåken oppå panseret, sånn so eg har på fiestaenJa denne vinner jeg lett ( ihvertfall hvis vi snakker harry ? )
Mitsubishii Galant Turbodiesel , har handlet inn røde STOORE skvettlapper nå
Samme boltsirkel som på 900 -->88
Har , som noen av dere kanskje ser , nok lys til å gjøre selv en lastebil misunnelig . Lurer på hva jeg skal si når jeg blir stoppet
Syns Saaben er for god til å kjøra i saltlake med. I og med at eg skrur mitsubishi på jobb, so kjøpte eg meg ein billig lancer for vinterbruk.Men kva er egentlig poenget med å kjøpe noko anna enn SAAB som vinterbil? Det er då bilar som er suverene vinterbilar spør du meg...
Går då ann å kjøpe ein SAAB som er "god nok" til å køyre i saltlake til også, slik som eg har gjordtVegard_Skaten skrev:Syns Saaben er for god til å kjøra i saltlake med. I og med at eg skrur mitsubishi på jobb, so kjøpte eg meg ein billig lancer for vinterbruk.Men kva er egentlig poenget med å kjøpe noko anna enn SAAB som vinterbil? Det er då bilar som er suverene vinterbilar spør du meg...
Sjølsagt går det an å kjøpe saab som vinterbil, og det er jo få bilar som er like gode på snøføre...Går då ann å kjøpe ein SAAB som er "god nok" til å køyre i saltlake til også, slik som eg har gjordt Fysst lånte eg 9k 2.0i, so 9k 2.3T medan brorsan var i millitæret, so kjøpte eg 90-en, og no har eg ein ny 2.3T.
Banner i kirka nå, men...Hjelle, N6 skrev: Men kva er egentlig poenget med å kjøpe noko anna enn SAAB som vinterbil? Det er då bilar som er suverene vinterbilar spør du meg...
På god vei enig med deg Frode, men det er heldigvis opp til kvar og en kva en vil køyre iFrode N220 skrev:Banner i kirka nå, men...
"Vanlige" og godt vedlikeholdte og pene Saab tåler vinter!
Ingen her som har biler som er så sjeldne og bevaringsverdige at de ikke kan brukes, eller?
Original Sonett med 3000 km på telleren - ja. 900 med ekstra plast og alt modifisert (oppheng, fjæring, karosseri og interiør) finnes det vel i bøtter og spann av, eller?
Må være trivelige å kunne bruke bilen sin hele året? Det er jo vinter nesten halve året i dette landet. Noe stusselig for en Saab-entusiast å kjøre 79 Fiesta 1.1L da, ikke?