Kristian N70 skrev:Har for tiden planer om å hente en `58 mod 93b fra nordnorge som en onkel av meg har hatt i noen tiår. Bilen er komplett, så å si uten rust, strøken krom, original lakk, bakvendtdører og totakter

.
Bilen ble gitt bort for ca 7år siden mot at den skulle pusses opp til original stand. Dette ble kun påbegynnt, så han hentet bilen tilbake, og nå er det min tur...
Det jeg lurer på er om noen sitter på bilder, teknisk informasjon, hva som helst egentlig om denne bilen, og lagt det ut her eller via mail, hadde jeg vært storfornøyd.
En annen ting er lagringsplass, hvis noen i nærheten av Oslo har plass til bilen et tørt sted så kan jeg være interresert i det!!
MVH Kristian
Det virkar ihvertfall ut til at du får deg ein bra jobb...

Reknar med det vert 110% originalrenovering?
Tja, kva kan gi av info om 93B?
Nytt på M58 var for det fysste at modellen vart heitandes 93B sidan det vart monge forandringar iforhold til den orginale 93:an. For det fysste fikk 93B M58 heil frontrute. Pilene på dørstolpen forsvann og vart erstatta av blinkers. Det vart også betra i forhold til tjuveri, då en la ein armert kabel frå tennspolen til tendingslåsen. Det vart innført sjølvblanding av bensin/olje, oljeprosenten gikk ned frå 4 til 3%. Feste for sikkerheitsbelte framme vart standard, baksetet var regulerbart i høgda.
Chassisnummer på ein M58 skal vere 36751 til 49800.
Motormessigt reknar eg med at den hadde same maskin som tidligare 93:or, med den vanlige 3cyl 2-taks motoren på 748ccm/33hk ved 4200rpm og 38hk ved 5000rpm. Dreiemomentet er saftige 68Nm ved 3000rpm og 70Nm ved 2000rpm. Forgassaren var ein Solex 40 AI og elektrisk bensinpumpe.
Dette er iflg. Motorhistoriskt Magasin 3/97, so eg er ingen ekspert på området om nokon skulle gå i den fella og tru det.
Står ein del meir tekniske data på M56 93, om det er interesant kan du få tilsendt meir på epost.
Ang. tekniske spørsmål er vel
GSV rette folket og spørre, om eg ikkje huskar feil er vel det nokre GSV-karar som lurkar her på forumet også.
Kan sikkert spa fram meir info frå andre bøker eg har, muligens er der også bilder av bilen.