Må innrømme at jeg synes det blir stygt når man får helt annen belysning på spilleren enn det som er i bilen fra før..
Men, det er jo bra at vi ikke liker det samme alle mann, da hadde det blitt kjedelig

Moderator: Moderatorer
Den er noe mer diskré enn bildet viser til. Pluss at man kan slå av den belysningen som pynter opp på øvre halvdel.Tor N12 skrev:Ikke for å såre noen her, men hvordan er det å kjøre med den der på kvelden?? For meg så ser den jo ut som et juletre![]()
Må innrømme at jeg synes det blir stygt når man får helt annen belysning på spilleren enn det som er i bilen fra før..
Men, det er jo bra at vi ikke liker det samme alle mann, da hadde det blitt kjedelig
Hva er det du har gjort da?Lars E. N378 skrev:fryktet støy ved å bruke originalspiller med lavnivåadapter jeg, men jeg våger påstanden at lyden i bilen nå er minst like god som da jeg hadde en Pioneer 6500 Unit i dashen.. og originalspilleren med lys i alle knapper, sammen med SID med likt lys, og i tillegg klima under der igjen, det synes jeg ble ganske stilrent og stilig.. men som Tor sier, vi er forskjellige![]()
personlig hadde jeg aldri kunnet ødelegge den nydelig kombinasjonen grønt/orange med noe blått neon/fluoriserende lys
Takk for den linken! Glimrende!john n04 skrev:Du har jo lavnivå utgang på den stereoen der! Se på denne linken:
http://www.kolumbus.fi/richard.bevan/sa ... tting.html
Her står alt du trenger å vite om stereoen i ng900/9-3. Veldig nyttig.
Samme utgangspunkt som jeg hadde. Hadde jeg kunnet velge, hadde jeg selvsagt satt inn originalspiller. Det var ikke et alternativ, ettersom bilen hadde en sølvgrå Kenwood-spiller med blått lysende baklys da jeg overtok den.Lars E. N378 skrev: personlig hadde jeg aldri kunnet ødelegge den nydelig kombinasjonen grønt/orange med noe blått neon/fluoriserende lys
KarsteN536 skrev:Koppholderen kommer med mer klips, stenger enn dette dekselet som står originalt. Et tips er å ta ut SID før du tar inn spilleren. Det skal ikke være mye arbeid.