her finner dere det dere trenger til saab!
http://www.partsforsaabs.com
deler ned til minste skrue
Moderator: Moderatorer
-
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
deler ned til minste skrue
Jan magnus
9-3SS "Aero"
edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero"

Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Sted: Bergen
- Kontakt:
- Vangen N622
- 2.0 bar
- Medlemsnummer: 622
- Navn: Marius Vangen
- Sted: Harstad
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Jeg har handlet mye derifra, og de virker veldig seriøse. Det er bare å ringe og spørre dem, jeg har alltid fått meget bra service over telefon der.KarsteN536 skrev:Noen andre som har bestilt herifra?
Jeg bestilte noen småting den 30.9 og beløpet ble reservert fra mitt Mastercardkonto (ikke trukket enda). Jeg sjekker på kundeprofilen min og de har enda ikke behandlet ordren min. En uke er litt lang tid for en utålmodig Saab-sjel.
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Eg fikk sendt nokre greier oppover no i veka.
Bestillte i slutten av august, det gikk ca. ei veke før ordren vart sendt. Deretter gikk det ca. ei veke med frakt ifrå UK til Norge. Problemet var fortollinga, eg betalte straks rekninga eg fikk ifrå Nordisk Express (som tek for seg fortollinga), ringte også inn og oppgav personnummer. Etter ca. ei veke hadde eg fortsatt ikkje mottatt pakken, so eg ringte for å purre på. Då låg den fortsatt på tollager, men dei skulle fikse det ASAP, for betalinga var naturligvis registert. Endå ei veke gikk, men fortsatt ingen pakke. Ringte til dei igjen, og då lovde dei endå ein gong at pakka skulle verte sendt ASAP. Denne gongen heldt dei det dei lovde, men Nordisk "Express" klarte å ruge på pakka mi i over to veker utan grunn
Eg tippar sosant at delene du bestillte var lagervare at det vert sendt i starten på neste veke.
Bestillte i slutten av august, det gikk ca. ei veke før ordren vart sendt. Deretter gikk det ca. ei veke med frakt ifrå UK til Norge. Problemet var fortollinga, eg betalte straks rekninga eg fikk ifrå Nordisk Express (som tek for seg fortollinga), ringte også inn og oppgav personnummer. Etter ca. ei veke hadde eg fortsatt ikkje mottatt pakken, so eg ringte for å purre på. Då låg den fortsatt på tollager, men dei skulle fikse det ASAP, for betalinga var naturligvis registert. Endå ei veke gikk, men fortsatt ingen pakke. Ringte til dei igjen, og då lovde dei endå ein gong at pakka skulle verte sendt ASAP. Denne gongen heldt dei det dei lovde, men Nordisk "Express" klarte å ruge på pakka mi i over to veker utan grunn

Eg tippar sosant at delene du bestillte var lagervare at det vert sendt i starten på neste veke.
- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
Jeg bestiller ikke lengre noe som jeg vet at Nordisk Express hendler, fordi jeg har dårlige erfarionger og mange med meg,.. F.eks. play.com bruker også disse, og har kjøpt endel modellbiler fra utlandet som har gått gjennom disse.. Har opplevd at de har lagt på tollsummen også..
Styrer med DAB og AUX
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Kontakt: