Forskjell på boltar, framre hjullager, 9000

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Forskjell på boltar, framre hjullager, 9000

Legg inn av Hjelle, N6 » 14 okt 2006, 20:10

Nokon som veit kvifor det er brukt forskjellige skruar på hjullageret framme på 9000?

På enkelte modellar (som forrige 2.3T(M91) vi hadde) er det boltar med vanlig sekskanta haud som her: http://hem.passagen.se/s9000/tips5_4.jpg , medan på andre (som min turboS, også M91) er det boltar med umbracohaud.

Umbracoboltane er mykje vanskligare å demontere/montere synes eg, derfor vert det til å skifte til boltar med sekskanthaud om det ikkje er nokon stor teknisk forskjell.

So, nokon som veit?

Brukeravatar
Skaten N671
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 985
Registrert: 14 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N671
Bil: Saab 900 Aero
Sted: Tysnes

Legg inn av Skaten N671 » 15 okt 2006, 07:46

Kan vera at det sit eit uorginalt hjullager på ein av dei. Ofte dei kjem med andre typar skruer.....


Vegard
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5


- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 15 okt 2006, 09:18

Vegard_Skaten skrev:Kan vera at det sit eit uorginalt hjullager på ein av dei. Ofte dei kjem med andre typar skruer.....
Nei.
Det er likt på begge sider, på begge bilane, so eg trur det er slik det forlot fabrikken på begge bilane.
Ellers har eg vel aldri fått med boltar når eg har kjøpt hjullager til 9000.

Forskjellen på bilane er foressten at den fysste 2.3-en hadde automat, turboS-en har manuell og TCS. Men det skulle ikkje være noka forskjell på dette fordet trur eg...

Brukeravatar
Skaten N671
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 985
Registrert: 14 jan 2005, 01:00
Medlemsnummer: N671
Bil: Saab 900 Aero
Sted: Tysnes

Legg inn av Skaten N671 » 15 okt 2006, 11:24

Viss det er likt på begge sider kom det nok mest sannsynleg sånn i frå fabrikken ja....
Kan ikkje tru det er forskjel på boltane berre på grunn av automat/TCS.

Da e nok ei forbedring frå fabrikken då....


Vegard
'82 Saab 99
'86 Saab 900 Aero (go' bilen)
'98 Peugeot Partner (arbeidsbil)
'99 Saab 9-5


- tlf: 94366164 -
"Norges største trosamfunn er folk som har kjøpt ett VAG produkt å tror de har fått en bra bil"

Brukeravatar
Tor N12
MAX BOOST
Innlegg: 9123
Registrert: 13 aug 2003, 01:00
Medlemsnummer: N012
Navn: Tor
Bil: 9000/9-5/9-3
Sted: Melhus

Legg inn av Tor N12 » 15 okt 2006, 22:32

ehhhh.

Her SKAL det være unbacobolter (jeg har i allefall aldri sett noe annet), desuten er de nedsenket i navet... å bytte til sekskant vil da være dumt ettersom man ikke får god anleggsflate.
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 16 okt 2006, 19:03

Tor N12 skrev:Her SKAL det være unbacobolter (jeg har i allefall aldri sett noe annet), desuten er de nedsenket i navet... å bytte til sekskant vil da være dumt ettersom man ikke får god anleggsflate.
Snodig.
Somsagt var det vanlige sekskantboltar på broderen sin 2.3.
Brukte dei originale umbraco til slutt, fann ut det du seier, det er ikkje nok anleggsflate til å bruke sekskantsboltar.

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 17 okt 2006, 09:35

Alle 2,3 turbo med manuell kasse ble levert med større drivknuter, både indre og yttre. (ikke helt sikker på hvordan det var med 2,3t fra 94-) De med automat hadde de gamle drivknutene da momentet her ikke var så voldsomt (290 Nm). Mulig at det er forskjeller på navet pga dette?
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Innlegg: 8371
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 17 okt 2006, 10:16

Trond N47 skrev:Alle 2,3 turbo med manuell kasse ble levert med større drivknuter, både indre og yttre. (ikke helt sikker på hvordan det var med 2,3t fra 94-) De med automat hadde de gamle drivknutene da momentet her ikke var så voldsomt (290 Nm). Mulig at det er forskjeller på navet pga dette?
Om det er forklaringa veit eg ikkje heilt, ytre drivknut er like på alle 2.3T, uavhengig om det er automat eller manuell. Sjølve navet(hjullageret) er også likeeins på alle bilar nyare enn 90.

Men etter litt fundering har eg kome fram til at det er spindelhuset som er forskjellig, før M90 hadde det sekskantsboltar, M90 og nyare har tydligvis umbracoskruane pga forsenkinga i huset.
Men korleis det gamle spindelhuset havna på den forrige 2.3T-en det er fortsatt ei gåte. ;) Der var det ihvertfall fin-fin anleggsflate for sekskantsboltar.
Men no har eg laga med spesielverktøy for jobben(kappa eit par cm. av umbraconøkkelen, slik at det kan demonterast utan å plukke ned heile fremre hjuloppheng, so umbracoane er ikkje lenger ei utfordring :D

Svar