
Foring bærebru 9000
Moderator: Moderatorer
- olenr11
- 0.7 bar
- Innlegg: 117
- Registrert: 14 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 11
- Navn: Ole Jørgen Bruun Edvardsen
- Bil: 9000Cs 2,3 T
- Sted: Hamardistriktet
Foring bærebru 9000
Bare et kjapt spørsmål: må jeg bruke presse for å få ut(og inn)fremre foring på bærebrua foran? Spør, så jeg ikke står som et naut med to løse bruer i 10 kalde kl 2230 en lørdag kveld 

9-5, 9000 2,3T
- Bendal N809
- 0.7 bar
- Innlegg: 130
- Registrert: 03 sep 2006, 21:51
- Sted: Fosnavåg/Ålesund
Når eg holdt på med foringane så kunne det sjå slik ut ja. Men eg har CC og veit ikkje om det er det samme på din. Kunne sjå ut som gummien gjekk rett på brua uten metallring rundt, såg ikkje så grundig på det. Skulle heldigvis berre skifte dei bakre foringane 

'92 Saab 9000CC - Solgt og savna
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
--------------------------------------------
'00 VW Golf IV TDi 4motion Highline!
--------------------------------------------
'98 VW Golf IV 1,6l HIGHLINE - Solgt
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Du kan også bruke en jekk og ei pipe som er større enn foringa, hvis du ikke har presse.olenr11 skrev:Jo, skulle vel være samme sort. Har skifta de bakre før, men må ta de fremre nå. Mener de er rene gummiforinger. Tror nok ei presse er god å ha.........
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan