Det som er problemet med Biltema olje er akkurat det du skriv, dei skiftar levrandør i hytt og gevær. Har også høyrt at Biltema har mobil1, Esso sin beste olje (huskar ikkje i farta namnet, var det util-ettelleranna?) osv.belle skrev:Jeg hørte for noen år siden at Biltema-olje var texaco-olje !??? kanskje de bytter, men uansett tror jeg den er av ok kvalitet.... Min mening er at det må være mye bedre å bytte biltema-olje hver 5000 enn å bytte dobbelt så dyr olje hver 10k !! Når ting så tyder på at Biltema tapper seriøse merker er det vel ingen grunn til å kaste penger ut av vinduet......men "verden vil bedras" er det jo et gammelt ordtak som heter, og for noen MÅ det koste for å være bra...
God helg ! og kjør hardt !
Same korleis en vrir på det so er det ikkje bra for bilen heller å skifte olje-merkje heile tida, sjølv om det er (kanskje) topp kvalitet på oljen.
4 liter 5-50 kostar 189,- på Biltema, eg doblar gjerne den summen for å få Mobil1. Og plutselig ein gong er olja frå Biltema ikkje topp kvalitet, det veit en aldri.
Fær en på STCS sine treff har då dei Mobil1-olja til ein veldig god pris, kor god veit eg ikkje. Eg kjøpte sist Mobil1 for ca. 300,- for 4 liter som var eit spesial-tilbud. Kjøpte då nokre dunkar so eg har eit par skift på kvar bil her. Og kven kjøper vel olje på bensinstasjonen? (er det foressten nokon stasjon som har slikt no då?) Ellers har en SAAB-forhandlaren, min forhandlar sel ihvertfall Mobil1 frå pumpa til ein grei pris om en har med kanne og byttar olja sjølv.
Ang. kor mykje olje som går på, so er det nesten 4 liter om en byttar filter på min M91 T16. Får alltid igjen ein liten skvett på kanna, noko som trengs når en skiftar olje på ein av 9k-ane om er i huset her.