Er det fordi at de innerst inne vet at BMW er overlegen Saab på kjøreegenskaper, og må gjøre det for å hevde seg?
Eller er det fordi at man lever på en planet der de mener at Saab er overlegen BMW på alle områder?
BWM er skikkelige gode biler, og betraktelig bedre enn Saab på mange områder.
Jeg kjøpte ikke Saab på grunn av kjøreegenskaper. Grunnen til at jeg endte på Saab var motoren, og at den fortsatt har litt Saab sjarm(GM har ikke klart å Opelifisere Saaben helt, enda.). Også et par ting til, som at det er meget sikker bil og at 9-5en var billigere enn V70en. Lagt alle mine prioriteringer til grunn så vant 9-5en.

Hadde jeg utelukkende gått for kjøreegenskaper hadde det f.eks blitt en Mondeo ST220, men siden de ruster i stykker før de har rullet av samlebåndet ble den lagt på is, eller en BMW 5-serie stasjonsvogn, da litt eldre og med litt daffere motor Saaben.
Måtte bare sleppe ut litt jule-frust.

Dere som fortsatt føler for å slenge generell og ubegrunnet dritt i retning av konkurrenter må bare gjøre det. Jeg har godt utbygde filter for slikt. Men jeg setter stor pris på at folk kommer med saklige argumenter, det er mer morsomt.

Ha en riktig God jul.