Åge vs. OG
Moderator: Moderatorer
- Paradigm N558
- MAX BOOST
- Innlegg: 6954
- Registrert: 03 jun 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 558
- Navn: Robert
- Bil: Ionic
- Sted: Bodø
Åge vs. OG
Henviser til Denne sånn til informasjon.
Så er cluet.
Skal en Saab OG900 stadig kalles OG, eller kan vi bruke slangen og si Åge?
Avstemning tror jeg er på sitt rette her;)
Så er cluet.
Skal en Saab OG900 stadig kalles OG, eller kan vi bruke slangen og si Åge?
Avstemning tror jeg er på sitt rette her;)
2022 Ionic 5
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
2018 Suzuki SV650 X
2024 NEVS Emily GT (I wish)
Har eid: MY86 900i, MY85 900t, MY95 9000 Aero, MY01 9-3 2.0t, MY05 9-5 Aero, MY97 9000 Aero
- Kongpetrus
- 2.0 bar
- Innlegg: 846
- Registrert: 20 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 300
- Navn: Petter Danielsen
- Bil: Viggen fakecab
- Sted: Oslo
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- Myrt N610
- 2.0 bar
- Innlegg: 955
- Registrert: 15 des 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N610
- Navn: Trym Berge Mathisen (Han første Trym)
- Bil: 9-3 og 9-5
- Sted: Sørumsand
- Kontakt:
OG
Macarena performance team-member #02
Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. | Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |
Saab 9-5ss 2,3t '04 | rullende prosjekt.. | Silver-Surfer
Saab 9-3sc 1,8t '07 | kone/familie racer |
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
Foreslår: OG: Ole Gunnar og NG: Nils Gunnar 

NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Edward N812
- MAX BOOST
- Innlegg: 3096
- Registrert: 29 sep 2006, 14:17
- Medlemsnummer: 812
- Navn: Edward S. Palm
- Sted: Drammen
syns det var litt rart formulert avstemning.. "hva skal vi kalle bilen". diskusjonen starta med at folk reagerte negativt på navnet, så avstemningen burde vært "skal alle få lov å referere til en bil med hvilket navn de vil, så lenge alle skjønner hva de mener, eller skal dem ikke?"
1993 9000 CS 2.3 Turbo
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
1986 900 Aero
1976 Vespa 50s
- Johan N828
- MAX BOOST
- Innlegg: 2414
- Registrert: 28 aug 2006, 17:18
- Medlemsnummer: 828
- Navn: Johan H
- Sted: Bærum
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Ingen av delane.
M79-M93(94 cab) er 900, M94(95 cab) er GM900 evt NG900.
M79-M93(94 cab) er 900, M94(95 cab) er GM900 evt NG900.
Sist redigert av Hjelle, N6 den 17 jan 2007, 20:57, redigert 1 gang totalt.
- Tor N12
- MAX BOOST
- Innlegg: 9123
- Registrert: 13 aug 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N012
- Navn: Tor
- Bil: 9000/9-5/9-3
- Sted: Melhus
Synes du holdte deg lenge før du svarte nå HjelleHjelle, N6 skrev:Ingen av delane.
M89-M93(94 cab) er 900, M94(95 cab) er GM900 evt NG900.

Men du har i allefall rett

En annen ting er jo at vi skal gjøre oss forstått, hva med våre svenske venner som stikker innom her på forumet, ikke sikkert de vet hvem Aage er

Som Ingvar var inne på i den andre tråden så er det jo faktisk navnet Alex har gitt bilen sin, hvor morro er det da når så mange kopierer??
M97 9000 AERO Godbilen, evighetsprosjekt....
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
M07 9-5 A60 Hirsch/MgMotor
M07 9-3 Vector/Aero Cab Hirsch/MgMotor
M09 9-3 Aero XWD Hirsch/MgMotor
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Nå er vel ikke dette akkurat et megaproblem etter det jeg kan skjønne..
Men jeg er veldig enig med Johan egentlig... når man skriver så er det kjekt med og900 , og når man snakker så er det veldig vanskelig å uttale "og900" uten at det hørest litt ut som "Åge". Spesielt når man henger rundt med alex
Men jeg er veldig enig med Johan egentlig... når man skriver så er det kjekt med og900 , og når man snakker så er det veldig vanskelig å uttale "og900" uten at det hørest litt ut som "Åge". Spesielt når man henger rundt med alex

N744 - Saab 900 t16 på e85 - Solgt.. VRÆÆL!
N744 - Audi 200 20v tq
900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
N744 - Audi 200 20v tq

900 Kasser på samvittigheten: 5 På lager: 0
Audi kasser: 3 På lager: 1
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
900 fra 79-88 er vel også 900?Hjelle, N6 skrev:Ingen av delane.
M89-M93(94 cab) er 900, M94(95 cab) er GM900 evt NG900.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1271
- Registrert: 16 mar 2006, 18:27
- Medlemsnummer: 634
- Navn: jan magnus
- Sted: Jessheim
- Kontakt:
OG vel..
Jan magnus
9-3SS "Aero"
edition:
Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
9-3SS "Aero"


Prosjekt
Tidligere biler
saab 05mod 9-3ss "aero"
Saab 96mod 900"93" cab
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
synes det e en selvfølge å kalle den for OG900 å det va turbolars som
begynte med å kalle den for åge så e vel hellar alle som kopierar ettar han
å kalle bilen sin for Åge e både harry og strilete spør du meg
og den avsteningen talar vel for seg sjøl om ka folk menar gammle 900 bør kalles
begynte med å kalle den for åge så e vel hellar alle som kopierar ettar han

å kalle bilen sin for Åge e både harry og strilete spør du meg
og den avsteningen talar vel for seg sjøl om ka folk menar gammle 900 bør kalles

Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln