Vell det skjedde ikke i dag, men jeg har hatt data trøbbel, å jeg har ikke fått vært her inne før nå.
På onsdag i forrige uke skulle jeg på jobb som vanlig, ca 3min hjemme fra hadde jeg litt for høy fart rundt en sving, fikk sleng på bilen, traffe en liten stålpe med en boks på, sklei ned i grøfta og rulla rundt på taket
Jeg fikk hjelp til å få av belte, ikke så lett når du henger oppned, og kom meg ut av bilen og fikk ringt falck.
Mens jeg sto og venta på falck, og frøys, sto jeg og håppa opp og ned av sinne, tok noen bilder med mobilen(som jeg ikke får lagt ut no på grunn av tidligere nevnte pc troblemer) og prøvde å se hvor mye skade det var på bilen, det var haldighvis ikke så mye, frontruta gikk ikke engang
Når falck endelig kom fikk jeg de til å kjøre meg og bilen til jobben (jobber som oppretter), og der fikk vi bilen inn på verkstedet og titta på skadene, det var ikke så ille, forskjermen og panseret hadde noen stygge bulker, det var noen små bulker bortover forrerst på taket, også en liten bulk på døra.
Men så skulle vi prøve å starte den da... nei det funka ikke, så fant vi ut at apc boksen var ødelagt, og tenningsmodulen var knekt, så da var det å prøve å få tak i en nye (det er samme som på v**** 740, og jeg jobber på et v**** verksted), men det var ikke mulig å finne, men så snakka jeg med TurboLars, og han hadde selvfølgelig em liten haug med tenningsmoduler og en apc boks liggende på lager, så jeg fikk låne en bil på jobben et par dager, og fikk henta delene hos Lars.
Tusen takk Lars!!
Så da fikk vi bilen kjørbar på slutten av dagen på fredag, etter litt gråv retting av skjerm og panser, og montering av en ny blinklys lampe (les: gaffateip).
Men på vei hjem merka jeg jo at det var noe som ikke var helt riktig i forrstillinga

, men den er kjørdar da.
Så kommer vi til det som skjedde i dag, på vei hjem etter å ha vært på møte på jobben, så skulle jeg dra på ut på E18... blæ og motoren var død

, møtte selvfølgelig stoppen på akselerasjonsfeltet med nød blink, prøvde å starte igjenn, da starta den men den dævva igjenn så fort jeg slapp gassen, sikkert bare en vakumslange som har hoppa av eller noe, men det er ikke så lett å få skjekka når du står halveis utti kjørebanen på E18, så da var det bare å ringe falck igjenn, men så kom sjefen min etter litt også ringte han litt rundt, også snakka han med han i rednigsbilen som var på vei, så vi lot bare bilen stå igjenn, også skulle han fra falck kjøre bilen min bort på jobben, også kjørte sjefen min meg hjem.
Detter ble mye på en gang, og for å si det sånn, jeg er ikke så veldig fornøyd med bilen min nå
