Nå må du utdype litt mer Petter, hva mener du med nesten umulig å trimme?
Mener du at steg1 er penger rett i vasken?
Bensin 99 vs 98
Moderator: Moderatorer
- daytonabeach
- 1.2 bar
- Innlegg: 226
- Registrert: 30 jan 2007, 20:39
- Medlemsnummer: N950
- Sted: Drøbak
- Kontakt:
-
- Overload!!!
- Innlegg: 1961
- Registrert: 22 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 398
- Navn: Ottar Amdal
- Bil: SAAB 900 T16, 9-5 Estate 2,0t
- Sted: Skjæveland
Steg 1 er jo bare litt fikling i APC boksen. Dette kan du da gjøre selv. men jeg tviler på at du klarer særlig mer enn 0,8-0,9 bar det gjorde iallefall ikke jeg. Men la oss nå krype tilbake til topicen..daytonabeach skrev:Nå må du utdype litt mer Petter, hva mener du med nesten umulig å trimme?
Mener du at steg1 er penger rett i vasken?
900 T16 M89 4d
9-5 Estate 2,0t M05
9-5 Estate 2,0t M05
- daytonabeach
- 1.2 bar
- Innlegg: 226
- Registrert: 30 jan 2007, 20:39
- Medlemsnummer: N950
- Sted: Drøbak
- Kontakt:
ja, den fiklingen overlater jeg til noen andre, men 0,7 er vel originalt, og 0,9 er vel det de oppgir etter steg1, og det rekker det for litt ekstra drag på landeveien, eller hur?
Har ikke planer om å blodtrimme denne uansett, da tror jeg det er bedre å investere i noe nyere, men litt, er jo bedre en ikke noe
Har ikke planer om å blodtrimme denne uansett, da tror jeg det er bedre å investere i noe nyere, men litt, er jo bedre en ikke noe

Saab er ingen bil, men en hobby!
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09
Secret Agent N950
1988 - OG900 T8 (solgt til Saab venn)
1995 - NG900S (solgt)
Leter etter ny 9-5 SW 06-09
Secret Agent N950
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
- daytonabeach
- 1.2 bar
- Innlegg: 226
- Registrert: 30 jan 2007, 20:39
- Medlemsnummer: N950
- Sted: Drøbak
- Kontakt: