Jeg har ingen bilder nå - tenkte å fikse noen i morgen, men den er i god stand.
Har kvitteringer på verkstedreperasjoner på rundt 20.000 de siste tre-fire årene. Masse som er skiftet ut - det siste var startmotor, clutch, slavesylinder, batteri og regulator for et par måneder siden.
Når det gjelder rust så er det det vanlige lille plukket på noen av dørene. Ikke så værst - lite nok til at jeg kommer til å fjerne det selv hvis jeg ikke selger bilen, for å si det sånn.
Ellers er den i grei stand, mener jeg. Litt matt i lakken på bakluka.
Bilen er en mørkegrønn metallic 1990-modell Saab 900i 16v 2l. Den er gått over 200k - husker ikke eksakt tall nå.
Det som er litt merkelig er at i instruksjonsboka står det M 1991, og det samme står det på en "label" i motorrommet. Betyr det at det er en 91-modell?
Well, uansett. Den er regget første gang i 90, og det er det som står i vognkortet. De er vel helt like uansett.
Jeg skal poste endel bilder så fort jeg får tatt dem - både hele bilen og closeups, men hvis noen har noen prisanslag på hva den kan være verdt allerede nå så er det fint
