Jeg vurderte å selge bilen, men tror jeg har slått det fra meg. Den er i såpass bra stand at jeg heller har lyst til å fikse den 100% opp og holde den bra.
Da lurer jeg på to ting:
1.
Jeg skal på bilferie til Danmark med kone og unge i sommer og tenkte å ta en full service på den før jeg reiser.
Prøvde å finne en pris på Snapdrive, men de har så ræva hjemmeside at jeg kunne ikke finne noe. Gidder ikke ringe.
Vurderer helst å ta det selv, hjemme i garasjen, men lurer da på hva som er det viktigste å fikse/sjekke/skifte etc.
Standard ting som oljefilter, olje osv. er greit nok, men er det noe mer som er bra å sjekke før en slik langtur?
2.
Jeg har låst å småstyle bilen litt. Ikke noe store greier, men har bestilt meg et sett med blinklys til sidene. Vurderer også å sote vinduene bak og bakruta. Noen spesielle filmer som er bedre enn andre?
Har også sett at noen har litt "stiligere" luftinntak, eller hva det er, på sidene bak enn det jeg har. Er dette noe standard-greier på andre og'er, eller er det ettermontert? Hvor finner jeg isåfall slike?
Andre småting jeg kan bytte/fikse på for å få bilen litt penere?
Kom gjerne med linker til prosjekter osv. så jeg kan suge litt inspirasjon og kanskje stjele noen idéér?
Oh...bilen er en 91 900i 16v 2l.