Kunne noen hjulpet meg med å fortelle hvordan i all verden jeg skal få ut baksetet på min '95 9000 CD? I min Haynes Workshop Manual står det at jeg skal bruke "handstraps" for å løfte og dra setet fremover, men det eneste jeg finner er en liten "strap" midt under midtsetet, som tydeligvis er festet til en fjør etter det jeg kan høre. Men når jeg drar i den så vil setet fortsatt ikke rykke en smule! Er det flere "straps" jeg må finne (har prøvd i en times tid uten hell..)
Takker for hjelp!
Hvordan ta ut baksete, Saab 9000CD?
Moderator: Moderatorer
- Edonis
- 0.7 bar
- Navn: Alexander
- Bil: 1995 Saab 9000 CD
- Sted: Asker
Hehe, nei.. Bare synes de orginale høyttalerne ga litt for liten bass, så kjøpte meg en 12" sub som jeg plasserte i bagasjerommet. Måtte jo ta ut setene og kanaldekslene for å legge kablene. Men er det noen som har godt tips for hvordan jeg skal feste kassen? Holder borrelås? Må jo kunne åpne luken ned til reservehjulet om jeg skulle være så uheldig å punktere.lie_N509 skrev:Pønsker du på noe frekt, siden du tar ut baksetet?
Forøvrig god bass nå

- Jørgen N237
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N237
- Navn: Jørgen Tveiterås
- Bil: GM
- Sted: Geiranger, sunnmøre
- Kontakt:
HeiEdonis skrev:Hehe, nei.. Bare synes de orginale høyttalerne ga litt for liten bass, så kjøpte meg en 12" sub som jeg plasserte i bagasjerommet. Måtte jo ta ut setene og kanaldekslene for å legge kablene. Men er det noen som har godt tips for hvordan jeg skal feste kassen? Holder borrelås? Må jo kunne åpne luken ned til reservehjulet om jeg skulle være så uheldig å punktere.lie_N509 skrev:Pønsker du på noe frekt, siden du tar ut baksetet?
Forøvrig god bass nå
Ville ikke satset på borrelås.. Selv brukte jeg to lastestropper, kan legge ut bilder senere..
Styrer med DAB og AUX