felger og dekk
Moderator: Moderatorer
- Mats Erik Aasegg
- 1.2 bar
- Innlegg: 257
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 007
- Bil: 2013 Xc70 D4 Awd, 1991 Mb 250d
- Sted: sprova
felger og dekk
Hva mener folk om disse?På en 03-9-5 estate....Stålgrå av farge...Noen som kan photoshoppe?
2016 Volvo Xc90 D5 Inscription
- Mats Erik Aasegg
- 1.2 bar
- Innlegg: 257
- Registrert: 13 jun 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 007
- Bil: 2013 Xc70 D4 Awd, 1991 Mb 250d
- Sted: sprova
felger og dekk
2016 Volvo Xc90 D5 Inscription
- Morten-N146
- MAX BOOST
- Innlegg: 2227
- Registrert: 01 jul 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N146
- Navn: Morten
- Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
- Sted: Lillehammer
De har vel 5x112,5 mens på gamlere biler er det vel 4x100
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048
-
- 1,5 bar
- Innlegg: 348
- Registrert: 05 jan 2006, 23:26
- Medlemsnummer: 387
- Navn: Kenneth Holsæther
- Bil: 8 stk saab
- Sted: Eidsvåg i Romsdal
- Kontakt:
Audi a3 har 5x100,de skal også være flere vag produkt som har den samme bolt sirkelen.Audi 100/200 har 5x112,det har vel også A6 og A8 også.Audi 80 har vel 4x108.Polo har vel 4x100 mener jeg.Å ja,jeg har hatt litt vag produkter
.
Mvh Kenneth

Mvh Kenneth
02 9-3 2.2 Tid
00 9-5 Griffin Estate
91 9000 2.3t med airflow
91 900 Aero under restaurering
89 900 Aero cab
88 900 Aero med airflow
71 99 4 dørs
71 95 varebil
00 9-5 Griffin Estate
91 9000 2.3t med airflow
91 900 Aero under restaurering
89 900 Aero cab
88 900 Aero med airflow
71 99 4 dørs
71 95 varebil
- KarsteN536
- 2.0 bar
- Innlegg: 673
- Registrert: 13 aug 2005, 01:00
- Sted: Bergen
- Kontakt:
- Glevi-900S
- 1.2 bar
- Innlegg: 250
- Registrert: 19 apr 2005, 01:00
- Medlemsnummer: 454
- Sted: Eidsvoll/Oslo
Hvis de er 5x112 så går det jo med slingrebolter? Delte meninger om det er greit eller ei, men det får være opp til trådstarter...
Finnes evig mange tråder om dette på svenskeforumet, med forskjellige erfaringer og meninger.
//Glenn Levi

Finnes evig mange tråder om dette på svenskeforumet, med forskjellige erfaringer og meninger.
//Glenn Levi

9-5 2,0t SE, -98 mod Prosjekttråd *Solgt*
900S 95-mod med Viggen/SE-look *Solgt*
900S 95-mod med Viggen/SE-look *Solgt*
- Gunnar N326
- Overload!!!
- Innlegg: 1262
- Registrert: 03 jul 2004, 01:00
- Medlemsnummer: N 326
- Bil: 9-3 2,3i '98 nå delebil
- Sted: Kr.sund
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Personlig mener jeg nå at alt som har "slingre" i navnet bør holdes langt unna gjenstander som er vesentlige for å holde bilen på veien...Glevi-900S skrev:Hvis de er 5x112 så går det jo med slingrebolter? Delte meninger om det er greit eller ei, men det får være opp til trådstarter...![]()
Finnes evig mange tråder om dette på svenskeforumet, med forskjellige erfaringer og meninger.
//Glenn Levi
Og for å avklare det med boltsirklene en gang for alle;
http://www.darklight.no/boltesirkel/
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1