Noen som har en detaljetegning over bremsecaliptere m tilbehør til 84 mod 900 T16 så er jeg takknemelig.
Jeg sliter litt med renoveringen av mine. hvordan/og hva kan plukkes ifra hverandre.

Moderator: Moderatorer
først og fremst, foran eller bakRusta N832 skrev:Hei folks !
Noen som har en detaljetegning over bremsecaliptere m tilbehør til 84 mod 900 T16 så er jeg takknemelig.
Jeg sliter litt med renoveringen av mine. hvordan/og hva kan plukkes ifra hverandre.
Gjerne begge deler, men KongerudN344 har allerede svart og skal sende på mail. Kan se hva jeg får fra han førstjanerik171187 skrev:først og fremst, foran eller bakRusta N832 skrev:Hei folks !
Jeg sliter litt med renoveringen av mine. hvordan/og hva kan plukkes ifra hverandre.?
begge kanskje?
Joa. Tegningene jeg fikk fra KongerudN344 dugerjanerik171187 skrev:først og fremst, foran eller bakRusta N832 skrev:Hei folks !
Jeg sliter litt med renoveringen av mine. hvordan/og hva kan plukkes ifra hverandre.?
begge kanskje?