Var nettopp innom Lefdal nå for og snakke med de ansikt til ansikt. Karen bak disken sjekket opp hvordan maskinen min lå ann og det viser seg at verkstedet ikke har sett på den enda

Verkstedet hadde såååå mye og gjøre om dagen. Så da skulle jeg jo få lånepc, etter at jeg selv hadde bedt om det. Men problemet var at de ikke hadde flere! Alt var lånt ut. Heldigvis for meg så var det høyt under taket der eller så hadde jeg nok fått kul i hue!
Men de måtte pent skrive ut en salgsmaskin til meg før jeg gikk derfra!
Så hva skjer med den når jeg kommer hjem? Henger seg etter oppstart og der står den

Like langt! Får vel ta meg en tur tilbake igjen! Trenger jo egentlig ikke den PC'en da det er innholdet som det haster med, men skal det være så skal det være.
Han bak disken mente jeg skulle kjøpe siemens neste gang så slapp jeg slike problemer da

Da yter de sikkert mye bedre service.
Det som liksom er det verste er at de til stadighet ljuger kundene sine rett opp i trynet! Hvis de hadde sagt som følger når jeg spurte hvor lang tid det ville ta:
"Beklager, men verkstedet har litt mye og gjøre om dagen så det er litt vanskelig og si. Kan ikke love deg noe, kan fort ta 3 - 4 uker dessverre. Men vi ordner selvfølgelig en lånepc til deg".
Da hadde det på en måte vært greit syntes jeg. Selv om jeg mener at det kanskje hadde vært en ide og bytte verksted dersom de ikke klarer og levere tjenesten sin, var nemlig akkurat samme greia sist gang jeg leverte inn noe til rep.