Heheh jeg skjønner =)
Du kan hilse henne og si at 9-5 stv er den sikreste og mest familige vennlige bilen som er å oppdrive..de er snill på forbruket, de er gode å rygge med, pga at det er vinduer hele veien rundt, du får med deg det meste, især når ungene er veldig små og du event må ha med deg STORE barnevogner, med utstyr..
De sitter som "limt" på veien, under ALLE forhold, de er rimelige å forsikre, lite feil er det også, les min som har rullet 318 tusen og går som ei klokke enda...
Min kjære, nekter nesten å kjøre noe annet en saab, og å få henne med hjem fra saab forretning e nesten plent umulig,, Hun MÅÅÅ jo bare prøve / eller prøvesitte Den 9'3n eller DEN 9'5n eller ALLER helst DEN CABEN, som hun har bestemt seg for å kjøpe med tiden
Det finnes INGEN argumenter for IKKE å kjøre saab, og en annen ting, den Fiestaen til Samboeren, den blir totalt trekkspill i en kræsj, mens saaben, der vil ALT sikkerhetsutstyret sørge for at de om er INNI bilen, slipper fra det med mnimalt med skader
Jeg hørte om en 9-3 som lå bak ett vogntog, hengeren fikk sleng og 9-3'n endte i fjellveggen, bilen i seg selv var totalt vrak, men mannen inni
kom fra det med bare LETTERE skader, div brudd o.l.
En annen 900 S NG, endte langt ut på vidda, på blankis og dårlig føre, også der ble bilen total vrak, men mora til han som kjørte, gikk dagen etter ned på saab forhandleren og kjøpte likedann bil..Hun var sjeleglad for at sønnen kom fra ulykken med minimalt med skade...
Var jeg deg, ville jeg argumentert med hvor stor sikkerhet det er i saaben i forhold til de ALLER ALLER fleste andre biler, mener jeg leste at nye 9-5 ligger over 60 (?) % eller mer, over snitt bilen når det gjelder sikkerhet.(2007 modell)
Mens litt eldre 9-5 ligger ca 30 % over snittbilen
så SAAB reglene er som følger:
1) Du skal ikke ha andre religioner en Saab og Scania
2) Det er ingen skam og kjøre Saab
3) Snu japsebilen i tide, det er ingen skam å SNU og dra tilbake og kjøpe
Saab
4) Saab er sikkerhten selv
5) Ta vare på SAABEN, den er trofast helt til det siste..Den går og går og
og går...
Lykke til med å få henne 100% på glid