LITE tomgangsproblem (T7)
Moderator: Moderatorer
LITE tomgangsproblem (T7)
Hei
Jeg merker at det er på tiden å rense tomgangsregulatoren på bilen min.
Så vidt jeg vet så sitter den ikke like lett tilgjengelig som på en NG900, men er det noe spesielt jeg må passe på?
Mvh
Jeg merker at det er på tiden å rense tomgangsregulatoren på bilen min.
Så vidt jeg vet så sitter den ikke like lett tilgjengelig som på en NG900, men er det noe spesielt jeg må passe på?
Mvh
Sist redigert av Cato N698 den 06 mai 2007, 22:15, redigert 1 gang totalt.
[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
Ingen som har snøring på dette? 

[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
- Ingvar N629
- MAX BOOST
- Innlegg: 12871
- Registrert: 14 mar 2006, 16:41
- Medlemsnummer: 629
- Navn: Ingvar Garåsen
- Bil: 9-5, 9-3SS, 900, Sonett
- Sted: Rissa
Er det tomgangsregulator på T7 i det hele tatt?
Mean effective pressure is the substitute for cubic inches!
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
M09 Saab 9-3 Aero XWD, B207R+
M03 Saab 9-5 Aero Hirsch original Troll R 305 hk
M02 Saab 9-5 Aero B235R, konebilen
M94 Saab 900 B202L cabriolet
M72 Saab Sonett III, morobilprosjekt uten tidsplan
Jeg mente det, men mulig jeg tar feil. Noe må gjøres med tomgangen min ihvertfall, den dør når jeg tråkker inn clutchen inn mot kryss osv (skjer et par ganger i måneden)Ingvar N629 skrev:Er det tomgangsregulator på T7 i det hele tatt?
Ellers er tomgangen helt fin.
Noen som har en annen forklaring?

[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
Hmm, det er mye mulig. Vet du hvilke?
[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
- Tore N795
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 84
- Registrert: 16 okt 2006, 20:58
- Medlemsnummer: N795
- Bil: SAAB 9-5 Estate
på min så var det en av slangene som gikk inn på toppen, samt alle de gummipluggene (pakninger), men dette var en B202 så det er sikkert ikke likt på din. Men du kan starte bilen og spraye litt startgass rundt slangene, er det lekkasje skal du da høre bilen forandrer turtall.
2002 9-5 2.0t Vector Estate
1990 900i 16v
1990 900i 16v
Ja, jeg får prøve det. Skal se hva jeg får undersøkt på tirsdag.
[SOLGT]Saab 9-3 "Viggen" & Twinpipe m/Speedparts Steg2
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
http://www.garaget.org/?car=28719'" onclick="window.open(this.href);return false;
Prosjekttråd:
viewtopic.php?t=11682
- matrox N522
- MAX BOOST
- Innlegg: 2089
- Registrert: 14 mar 2005, 01:00
- Medlemsnummer: N522
- Navn: Eskil Bjerke
- Sted: Østre Toten