SRS lampe lyser
Moderator: Moderatorer
SRS lampe lyser
SRS varsellampen slukket ikke som normalt ved oppstart idag. Bilen har sideairbag'er i tillegg til de to foran. Er det noe en kan sjekke selv, f.eks. dårlig kontakt i ledningsnettet, eller er det bare å ta turen direkte til SAAB?
			
									
									'99 9-5 Estate SE 2.3t m godkjent Lesjøfors + Bilstein dempere. Maptun steg 1.
						- ottorasmussen N242
 - Overload!!!
 - Innlegg: 1145
 - Registrert: 10 sep 2003, 01:00
 - Medlemsnummer: N242
 - Navn: Otto Rasmussen
 - Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
 - Sted: Bergen
 
- og900turbo
 - 1,5 bar

 - Innlegg: 355
 - Registrert: 18 mai 2006, 23:02
 - Medlemsnummer: N681
 - Navn: Karl Otto
 - Bil: Saab 9-5 Aero
 - Sted: Bodø
 
Saab-forhandleren her skal ha 3-400 kr for å slette feilloggen etter at jeg har kjørt uten tilkoblet pute i forb. med reparasjoner. Er det noen som vet om andre forhandlere eller andre gjør det billigere eller til og med kanskje gratis? Det blir vel mangel ved EU-kontroll å ha den blinkende/lysende?
			
									
									Saab 9-5 -04 Aero bruksbil
Saab 9-5 -02 Aero (Restaureres, pågående prosjekt)
Saab 900 -91 3-dørs CC T16 (avsluttet prosjekt, avataren var arbeidstegninga)Kondemnert
Saab 900 -92 4-dørs sedan 2,1i 16v opprustet reservebruksbil Donert
Saab 99 -77 GL (1979-1996) og 99 -77 GLE (1996-2005) Begge kondemnert
Saab 96 -68 Sinnataggen (1975-1979) Kondemnert
Medl.nr. N681
						Saab 9-5 -02 Aero (Restaureres, pågående prosjekt)
Saab 900 -91 3-dørs CC T16 (avsluttet prosjekt, avataren var arbeidstegninga)Kondemnert
Saab 900 -92 4-dørs sedan 2,1i 16v opprustet reservebruksbil Donert
Saab 99 -77 GL (1979-1996) og 99 -77 GLE (1996-2005) Begge kondemnert
Saab 96 -68 Sinnataggen (1975-1979) Kondemnert
Medl.nr. N681
- ottorasmussen N242
 - Overload!!!
 - Innlegg: 1145
 - Registrert: 10 sep 2003, 01:00
 - Medlemsnummer: N242
 - Navn: Otto Rasmussen
 - Bil: 2003 Saab 9-5 vector, 2.0t
 - Sted: Bergen
 
- og900turbo
 - 1,5 bar

 - Innlegg: 355
 - Registrert: 18 mai 2006, 23:02
 - Medlemsnummer: N681
 - Navn: Karl Otto
 - Bil: Saab 9-5 Aero
 - Sted: Bodø
 
Nei, det går ikke. Har prøvd. Jeg har lest på svenske forum at det er Tech 2 som må til. Forøvrig kalte svenskene metoden med å gjøre bilen strømløs for å bruke "norskeknappen"ottorasmussen N242 skrev:Du kan jo koble av plussledningen på batteriet og la den være av en stund.
Det kan hende at computeren blir resatt av det.
Saab 9-5 -04 Aero bruksbil
Saab 9-5 -02 Aero (Restaureres, pågående prosjekt)
Saab 900 -91 3-dørs CC T16 (avsluttet prosjekt, avataren var arbeidstegninga)Kondemnert
Saab 900 -92 4-dørs sedan 2,1i 16v opprustet reservebruksbil Donert
Saab 99 -77 GL (1979-1996) og 99 -77 GLE (1996-2005) Begge kondemnert
Saab 96 -68 Sinnataggen (1975-1979) Kondemnert
Medl.nr. N681
						Saab 9-5 -02 Aero (Restaureres, pågående prosjekt)
Saab 900 -91 3-dørs CC T16 (avsluttet prosjekt, avataren var arbeidstegninga)Kondemnert
Saab 900 -92 4-dørs sedan 2,1i 16v opprustet reservebruksbil Donert
Saab 99 -77 GL (1979-1996) og 99 -77 GLE (1996-2005) Begge kondemnert
Saab 96 -68 Sinnataggen (1975-1979) Kondemnert
Medl.nr. N681
