Kj?p av bil i utlandet!

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Medlemsnummer: N6
Kontakt:

Re: Kjøp av bil i utlandet!

Legg inn av Hjelle, N6 » 16 des 2003, 21:22

Kjetiln122 skrev:Noen som vet om regler for innførsel av bil som mann skal bruke som dele bil???? Tenkte jeg skulle ta inn en ng900 å bruke deler av den, sende den på huggern etterpå.... 8)
Samlar opp litt svar her:

Du kan hente kva bil som helst frå utlandet som delebil til Norge.
En treng ikkje noko som helst av papir når det gjeld sjølve bilen (org. vognkort med fysstegongs reg. dato er alltid kjekt å ha lell).
Det du skal betale er mva av kjøpesum pluss det det har kosta deg å hente bilen til Norge. Dette vert kalla CIF-verdi, og det er denne summen en skal betale mva av.
For min del sa eg at kostnaden eg har hatt med å frakte bilen til Norge var den bensinen eg hadde brukt frå Karlstad og til Kongsvinger. Det vart godtatt utan noko problem, men tollbetjenten gløymde å berekne mva. av det... 8)

Når det gjeld dokumentasjon på kjøpesum, so er dei ikkje so strenge har eg inntrykk av, for min del hadde eg eit A5-ark der eg fikk selgar til å skrive at han hadde mottatt ein viss sum for bilen, stad og dato pluss ei underskrift. Det var dokumentasjon nok for tollbua på Kongsvinger.
Men det er nok ikkje dummt å skrive kjøpssum i ei kontrakt (vi hadde kontrakt, men kjøpesumen var ikkje opplyst der).

Når det gjeld transporten til Norge køyrer du på dei utenlanske skilta (dette går bra frå Sverige som eg reknar som mest aktuellt, andre land kan ha andre reglar, dette kan Statens Vegvesen hjelpe deg med).
På grensa stoppar du og fyller i eit deklarasjonsskjema som du har med deg til nærmaste tollbu. Det som er viktig her er å velge ein grenseovergong som har 24/7 opningstid. Charlottenberg og Svinesund har dette, om du planlegg å kome på ei tid på døgnet som er utanom kontrotid. Vanligvis får du 1-3 dagar på å kome deg dit.
På tollbua skal dei utenlandske skilta leverast inn, og moms på CIF-verdi betalast. Dette gjeld uansett om bilen skal brukast som delebil eller ein vanlig norskregistrert bil. Skilnaden er at om du skal ha norske skilt på bilen må en betale eingongavgift. Sjølv om en berre betalar mva av CIF-verdi i fysste omgong kan en alltid kome tilbake for å betale eingongsavgifta. Men då må en ha litt meir dokumentasjon (som vognkort og eit typegodkjenningsbevis).
Å kappe av bilen, eller å løyse motor frå girkasse er IKKJE nødvendig, dette er ein gamal regel som det no er slutt på.

Det eg er litt usikker på er kva du gjer når du ein gong vil sende bilen til høgging. Ein ting er sikkert, og det er at du ikkje får utbetalt vrakpant. Mulig høggaren tek bilen inn for deg utan kostnad, men dette spørsmålet ville eg ha stillt Tollvesenet (som har med utbetaling av vrakpant).

Men somsagt, dette er kva du skal gjere om du gjer det på den lovlige måten. Det er muligens enkelt å gjere det på ein enklare måte (gi f*en i alt papirarbeid og pengeinnbetaling), men du vil nok få problem med den metoda den dagen du skal levere vraket. Du kan også få visse problem om du vert stoppa i ein kontrolli Norge på vei heim, i verste fall kan du risikere å måtte betale eingongsavgifta, då ein normann ikkje har lov tilå køyre ein utenlandsregistrert bil i Norge. har høyrt om eksempel der folk med utenlandsk leigebil har fått eit slikt krav. Trikset der er å stoppe på grensa, der du får eit løyve på å køyre tilnærmaste bilutleige som er tilslutta den kjeda, og få utlevert ein ny norsk bil. Nisseland.

Børre N17
MAX BOOST
Medlemsnummer: N17
Navn: Børre Midtlien
Bil: -63 96/-73 99/-76 95
Sted: Lillehammer
Kontakt:

Legg inn av Børre N17 » 16 des 2003, 23:26

Hjelle, N6 skrev:Nisseland.
HELT ENIG...

Jeg kjøpte prøveskilter hos Biltilsynet, og kjørte hjem på de. De er jo gyldige i Norden. Trenger bare skaffe ch.nr på bilen du skal hente på forhånd. Greit dersom bilen er ureg i Sverige.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM

Brukeravatar
Kjetiln122
1,5 bar
1,5 bar
Medlemsnummer: N122
Navn: Kjetil Finstad
Bil: Saab CX, 99, 900, 900, 9-3
Sted: Ås

Legg inn av Kjetiln122 » 17 des 2003, 09:27

Her er bilen jeg har planer om å kjøpe.

SAAB 900t se 185hk -96

*Röd.
*SoV sommar däck på 16"aero fälg.
*Dubbla Airbags.
*Acc.
*Larm.
*Elhissar.
*Färd dator.
*Fart hållare.
*Rds radio+Cd-växlare.
*Audio paket.
*Automat låda.
*Svart skinnklädsel.
*m.m.m.m.............
Har rullat c:a 20300mil.
Pris 48 000:- ev byte?

Med dagenskurs blir det 42 500 Nok ca.
Så må jeg plusse på momsen som ca er 10 000
Det vill si at jeg får inn bilen til Norge for 52500 ca???????
Er ikke noe mer jeg må regne med da???

Er ikke dette billig for en bil jeg kan selge motor og div deler??? Skinnseter som er verdt mange tusen er det jo også....
Pluss at bilen min stiger i verdi med acc, crusiekontroll mm...
Også får jeg ekperimenter med nytt panser og diverse interiør ting jeg skal lage til....

Hva synes dere jeg bør gjøre???
Saab 9-3 2008
Saab 900 set 1994
Saab 900 t16 1987
Saab 99GL Custom 1980 t16
Saab CX 1974

Brukeravatar
Kristian N70
MAX BOOST
Sted: oslo
Kontakt:

Legg inn av Kristian N70 » 17 des 2003, 11:06

Kan jo være lurt å sette opp et nøkternt regnestykke over hva du kan regne med å selge og til hvilken pris.
Sluttsummen bør jo ikke bli så veldig langt fra det du ga for bilen, så har du jo muligens en differanse.
Den differansen må jo ikke være større enn det du er villig til å betale selv for delene...
(Kanskje du går i pluss og?)
05 9-5 Vector Estate 2,0t
02 Toyota Yaris type moped

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 17 des 2003, 11:13

Børre N17 skrev:
Hjelle, N6 skrev:Nisseland.
HELT ENIG...

Jeg kjøpte prøveskilter hos Biltilsynet, og kjørte hjem på de. De er jo gyldige i Norden. Trenger bare skaffe ch.nr på bilen du skal hente på forhånd. Greit dersom bilen er ureg i Sverige.
Jepp, prøveskilta er gyldige i Norden.
Synes det er greit å ordne prøveskilt før en hentar bilen uansett om den er reg. eller ikkje, du må ha prøveskilt for å kome deg frå tollbua og heim, evt til Statens vegvesen sidan tollbua tek dei utenlandske skilta. Eit unntak er tyske tollskilt, dei er visstnok dine, sidan skilta vert laga eksklusivt for deg, og du har betalt for å køyre med dei.

For min del kjøpte eg bondske (UN) prøveskilt før eg reiste til Sverige, og klistra på prøveskilta før eg køyrde frå Sverige. So under turen til Kongsvinger hadde eg både svenske skilt og prøveskilt, naturligvis smør på flesk, men eg valde å gjere det slik, sidan eg forsikra bilen på chassisnummer med forsikringsselskapet og henviste til prøveskiltnr.

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 17 des 2003, 11:27

Kjetiln122 skrev: Med dagenskurs blir det 42 500 Nok ca.

Er ikke dette billig for en bil jeg kan selge motor og div deler??? Skinnseter som er verdt mange tusen er det jo også....
Også får jeg ekperimenter med nytt panser og diverse interiør ting jeg skal lage til....

Som Kristian N70 seier bør du sette opp eit rekneskap over kva du kjem til å selge og til kva pris.

Du må nok rekne med å betale litt meir, sidan du tross alt har kostnadar med å hente bilen osb. Men det er då lov å prute... ;)

Men eg trur kanskje at eg ville ha funne ein bil med mindre km.stand, etter det eg har sett er ikkje dei so mykje dyrare. Husk då på at motor får du mindre for om den har gått 200kkm enn 100kkm, og dess lengre bilen har gått dess meir slitt er interiøret også somregel, og då vert prisen dessto lavare på det også.

Brukeravatar
Morten-N146
MAX BOOST
Medlemsnummer: N146
Navn: Morten
Bil: NG9-5 Aero XWD/OG9-5 2,3t 2002
Sted: Lillehammer

Legg inn av Morten-N146 » 17 des 2003, 12:15

Hjelle, N6 skrev:
Kjetiln122 skrev: Med dagenskurs blir det 42 500 Nok ca.

Som Kristian N70 seier bør du sette opp eit rekneskap over kva du kjem til å selge og til kva pris.

Du må nok rekne med å betale litt meir, sidan du tross alt har kostnadar med å hente bilen osb. Men det er då lov å prute... ;)

Men eg trur kanskje at eg ville ha funne ein bil med mindre km.stand, etter det eg har sett er ikkje dei so mykje dyrare. Husk då på at motor får du mindre for om den har gått 200kkm enn 100kkm, og dess lengre bilen har gått dess meir slitt er interiøret også somregel, og då vert prisen dessto lavare på det også.
Motoren skal nok være ganske problemfri om den har gått 200000km. Med regelmessig oljeskift er det ihvertfall ikke noe problem. Min har gått 355000 og går like bra.
NG9-5 Aero T4 XWD 2010 Hirsch: http://www.garaget.org/?car=333137
OG9-5 2,3t Vector Estate 2002 "Biopower": http://www.garaget.org/?car=35048

Brukeravatar
Hjelle, N6
Site Admin
Site Admin
Kontakt:

Legg inn av Hjelle, N6 » 17 des 2003, 17:12

White skrev:
Hjelle, N6 skrev: Men eg trur kanskje at eg ville ha funne ein bil med mindre km.stand, etter det eg har sett er ikkje dei so mykje dyrare. Husk då på at motor får du mindre for om den har gått 200kkm enn 100kkm, og dess lengre bilen har gått dess meir slitt er interiøret også somregel, og då vert prisen dessto lavare på det også.
Motoren skal nok være ganske problemfri om den har gått 200000km. Med regelmessig oljeskift er det ihvertfall ikke noe problem. Min har gått 355000 og går like bra.
Om den har fått det vedlikehald den skal ha er det ikkje noko problem nei.
Men enkelte har ei mental sperre mot å kjøpe noko som har gått 200++kkm, derfor må han nok rekne med at han får mindre for motoren enn han ellers ville ha fått om den hadde hatt lavare km.stand. Er det godt halde er det likso bra med noko som har vorte køyrt longt på kort tid, eller noko som har "normal" køyrelengde. Men somsagt, det skal ha sitt vedlikehald, og monge sluntrar desverre med det.

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 18 des 2003, 11:10

Hvis det ikke er brukbart med deler igjen på bilen som huggeren
kan selge, så tar de betalt for å ta imot den. Sjekk med din hugger
først. Lettsolgte deler for en hugger er fangere, lykter, grill,
framskjermer, etc. De blir glade hvis du har fjernet motor og girkasse.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 18 des 2003, 18:26

hmm. Her nede blir bare huggeren glad hvis du har ribbet den helt.. Da kan han bare hive den rett i pressa og bli kvitt den..
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Morten N106
Overload!!!
Sted: Gjøvik
Kontakt:

Legg inn av Morten N106 » 18 des 2003, 18:43

Her blir huggeren aller gladest hvis du bare holder deg helt unna :P
'98 9-5 2.0t