Heisann!
Når jeg først skal bytte motor tenkte jeg også å bytte ledningsnett, i starten bare det som har noe med motor å gjøre. Er dette delt ut fra alt annet nett (som takluke, speil osv), eller må man skille ut dette fra alt annet?
Bytte ledningsnett, OG900
Moderator: Moderatorer
Bytte ledningsnett, OG900
M01 SAAB 9-3 2.0t
M88 SAAB 900 T16 Aero
M88 SAAB 900 T16 Aero
- Eirik N396
- MAX BOOST
- Medlemsnummer: N396
- Bil: 95, 99, 90
- Sted: Sandnes
- Kontakt:
Re: Bytte ledningsnett, OG900
Ledningsnettet til innsprøytinga, om det er det du tenker på, er ihvertfall separat fra resten.heinrich skrev:Heisann!
Når jeg først skal bytte motor tenkte jeg også å bytte ledningsnett, i starten bare det som har noe med motor å gjøre. Er dette delt ut fra alt annet nett (som takluke, speil osv), eller må man skille ut dette fra alt annet?
-
- Grunnladetrykk
- Medlemsnummer: N210
- Navn: Knut
- Bil: Aero 900 88 mod
[quote="heinrich"]Ja, det blir vel egentlig bare det jeg er "redd" for. Det er nesten ingenting som funker som det skal inni kupeèn, men det gir jeg blanke i, så lenge alt til motor/APC/innsprut går som det skal. Burde det være et problem?[/quote]
Hei
Hva er det du bytter fra og til? Er det motor fra bil med turbo og over til bil uten turbo? Har nettopp flyttet turbomotor over i et opprinnelig forgasser karosseri og benyttet eksisterende ledningsnett i gammel bilen + det som følger insprutning, APC og LH-boksen mv. Det gikk greit, men det er litt leting under sikringsboksen for å koble seg på rette kursene.
N210
Hei
Hva er det du bytter fra og til? Er det motor fra bil med turbo og over til bil uten turbo? Har nettopp flyttet turbomotor over i et opprinnelig forgasser karosseri og benyttet eksisterende ledningsnett i gammel bilen + det som følger insprutning, APC og LH-boksen mv. Det gikk greit, men det er litt leting under sikringsboksen for å koble seg på rette kursene.
N210
Det er en 900 T16 i bilen nå, og jeg skal bytte til en identisk motor, jeg vil bare passe på at motornett og motor er i god form, så jeg skal bytte til et ledningsnett jeg har full kontroll på. 
Da spør jeg isåfall deg hvis det skulle være noe jeg lurer på, bare motornettet ikke er altfor avansert skal jeg nok klare det.

Da spør jeg isåfall deg hvis det skulle være noe jeg lurer på, bare motornettet ikke er altfor avansert skal jeg nok klare det.

M01 SAAB 9-3 2.0t
M88 SAAB 900 T16 Aero
M88 SAAB 900 T16 Aero