APC

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Gizmosis
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 66
Registrert: 31 jan 2005, 01:00
Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige

APC

Legg inn av Gizmosis » 21 apr 2005, 18:36

hei ..sitter å ser inni apc boksen, tenkte å stille litt på turbotrykket :lol:
men ser ikke hva som er hva...har skjønt det der med F, P og K , men det står ikke inni boksen min :? , er to blå og en gul , står bare P1 P2 og P3 , noen som kan fortelle meg hva som er hva ??
Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt :-( )

Brukeravatar
Gizmosis
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 66
Registrert: 31 jan 2005, 01:00
Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige

Legg inn av Gizmosis » 21 apr 2005, 20:56

haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt :lol:
Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt :-( )

Griffin N430
2.0 bar
2.0 bar
Innlegg: 762
Registrert: 24 mai 2004, 01:00

Legg inn av Griffin N430 » 22 apr 2005, 12:54

Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt :lol:
Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!! :)

Brukeravatar
Gizmosis
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 66
Registrert: 31 jan 2005, 01:00
Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige

Legg inn av Gizmosis » 22 apr 2005, 13:25

Griffin skrev:
Gizmosis skrev:haha fant ut hva som var hva , ved å måle de potene, fant ett skjema hva de skulle være orginalt :lol:
Ja, hva er det som er P01, P02 og P03?? Greit å vite når man skal begynne å justere APC`n!! :)
P01 er P P02 er F , og P03 er K , etter det jeg fant ut :?
Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt :-( )

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 22 apr 2005, 15:12

Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Brukeravatar
Gizmosis
Grunnladetrykk
Grunnladetrykk
Innlegg: 66
Registrert: 31 jan 2005, 01:00
Sted: Kjøpsvik , Nordland , Gøteborg Sverige

Legg inn av Gizmosis » 22 apr 2005, 15:47

Mortimer skrev:Det står F,P og K på hullene du trer skujernet igjennom for å justere. Sjekk der før du justerer så du ikke justerer på K ved en tilfeldighet... Det er ikke lurt å justere K-Poten..
ups der hadde jeg ikke sett :oops: men jeg hadde rett uansett :D
Ronny N406
1986' Saab 900 T8 (Skrotet )
2001' Saab 9-5 2.3T (solgt :-( )

Brukeravatar
Mortimer-N18
Overload!!!
Innlegg: 1101
Registrert: 21 jul 2003, 01:00
Medlemsnummer: 18
Navn: Morten Fjeldberg
Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
Sted: Sarpsborg
Kontakt:

Legg inn av Mortimer-N18 » 22 apr 2005, 17:50

Det er bra :) Greit å dobbelsjekke. En annen ting å se det på er at det ene potmeteret som står litt lengre unna er K-poten. De som står tett er F og P.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18

Svar