Bilen min!
Det kjem eksos ut av oljepåfyllingsrøret. Er det dårleg veivhusventilasjon, eller er det sliten motor?
Kva er farleg med det, og kva kan eg gjere med det?
(PS! Veit eg har lest om ditte i ein annan tråd, men kunne ikkje finne den igjen.)
Eksos ut oljep?fyllingsr?ret
Moderator: Moderatorer
-
- 1,5 bar
- Sted: Sunnmøre
Eksos ut oljepåfyllingsrøret
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
hehe, Eksos??
Det er ikke bare damp? Hvis det kommer eksos ut der så må du seriøst tenke på et stempelringsbytte...
Det kan komme damp opp av det røret, litt er normalt under belastning, men på tomgang bør det jo ikke være noe. Sjekk enveisventilen mellom innsug og toppdeksel og den slangen som går fra toppdekselet og til røret før turboen. Er det der og de er hele og fine samt at ventilen er hel og sitter riktig vei, så skal det ikke være noe problem.
Det er ikke bare damp? Hvis det kommer eksos ut der så må du seriøst tenke på et stempelringsbytte...
Det kan komme damp opp av det røret, litt er normalt under belastning, men på tomgang bør det jo ikke være noe. Sjekk enveisventilen mellom innsug og toppdeksel og den slangen som går fra toppdekselet og til røret før turboen. Er det der og de er hele og fine samt at ventilen er hel og sitter riktig vei, så skal det ikke være noe problem.
Morten alias Mortimer
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
2010 Nissan Qashqai +2
VW Touran 2008 (Jobb bilen)
STCN medlem Nummer 18
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
-
- 1,5 bar
Hehe!
Kanskje det ikkje var eksos da, men damp eller noko...
Komresjonen var ikkje so gale før eg skifta toppakning (har ikkje målt den etter), so eg går jo ut fra at stempelringane er ok.
Den ventilen mellom innsug og toppdeksel prøvde eg å blåse i og eg kunne berre blåse den eine veien. Og eg satte den på den veien den var frå før, men kva for ein vei skal pila peike?

Kanskje det ikkje var eksos da, men damp eller noko...

Komresjonen var ikkje so gale før eg skifta toppakning (har ikkje målt den etter), so eg går jo ut fra at stempelringane er ok.
Den ventilen mellom innsug og toppdeksel prøvde eg å blåse i og eg kunne berre blåse den eine veien. Og eg satte den på den veien den var frå før, men kva for ein vei skal pila peike?
SAAB 9000 CSE 2.0t (M97)
- Mortimer-N18
- Overload!!!
- Medlemsnummer: 18
- Navn: Morten Fjeldberg
- Bil: 2010 Nissan Qashqai +2
- Sted: Sarpsborg
- Kontakt:
-
- 1,5 bar