JT 3" anlegg

Åpent forum for alle Saab entusiaster. Her postes Saab/bil-tekniske innlegg.

Moderator: Moderatorer

Svar
Brukeravatar
Vorpenes N459
1.2 bar
1.2 bar
Innlegg: 261
Registrert: 23 mai 2005, 01:00
Medlemsnummer: 459
Navn: Lasse Vorpenes
Bil: Saab 9-3ss 1,8t M03
Sted: Trondheim

JT 3" anlegg

Legg inn av Vorpenes N459 » 20 aug 2005, 16:44

Vil et JT 3" anlegg fra Speedparts passe rett på 3dørs saab? trenger jeg noen ekstra deler i tillegg til bare anlegget?

Og en ting til. Hvor mye har batteribøy å si på effekten? bør jeg kjøpe det å?

vil jo ha mest mulig power :wink:
Saab 900 T8 1987 // 1bar// Jt 3" (solgt)
Saab 900 Turbo 1995 (Solgt)
Saab 9-3ss 1,8t 2003

Lasse N459

Brukeravatar
Rune N35
MAX BOOST
Innlegg: 2951
Registrert: 25 feb 2003, 01:00
Sted: Årnes, Romerike

Legg inn av Rune N35 » 20 aug 2005, 17:24

Bare å skru rett på, så lenge du bestiller ti lriktig bilmodell da.. :) Samme på 3 og 5 dørs og900.
2003 Saab 9-5 2,2 TiD SC
2003 Saab 9-5 2,0t SC
2009 Toyota HiAce

Brukeravatar
Petter 900 T
MAX BOOST
Innlegg: 2223
Registrert: 24 aug 2003, 01:00
Sted: Langhus

eksos

Legg inn av Petter 900 T » 20 aug 2005, 18:54

Batteribøyen er en nødvendighet, du får mye bedre respons!

Når du ser den knekken så¨sier det seg selv.......

Du blåser lettere gjennom en dorull-kjerne enn et sugerør...

Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226

Brukeravatar
Trond N47
Overload!!!
Innlegg: 1292
Registrert: 04 apr 2003, 01:00
Medlemsnummer: 047
Sted: Trondheim

Legg inn av Trond N47 » 22 aug 2005, 11:50

Og skulle du valgt en halvsats så ville batteribøy og sugerør videre bakover vært mye bedre enn motsatt.
Trond #047
94 SAAB og900 Cabriolet turbo S (Aero)
94 SAAB 9000 2,3T CSE
06 SAAB 9-5 Vector Sport Estate 2,3T

Svar