Jada, jeg vet det er fjompete, men:
Hva må til for ombygg fra vanlig "dødelig" atmosfærisk 2,3, til lavtrykksutgave? Jeg skal nok skifte toppakning om en stund, så det kunne vært en ide å puslet til seg det man trenger, hvis man trenger....osv.
Helt åpenbart må det til en turbin og tilbehør på avgassiden, annen toppakning, trykkrør, chip til bensin og DI.
Noe man skal vite???????
Noen som kan bidra med deler, eller legge sonderingene i grus???
Bilen er en 9000 2,3 CDE 90-mod med mange gode år igjen.
9000 2,3i til propell
Moderator: Moderatorer
- olenr11
- 0.7 bar
- Innlegg: 117
- Registrert: 14 mar 2003, 01:00
- Medlemsnummer: 11
- Navn: Ole Jørgen Bruun Edvardsen
- Bil: 9000Cs 2,3 T
- Sted: Hamardistriktet
9000 2,3i til propell
9-5, 9000 2,3T
- Petter 900 T
- MAX BOOST
- Innlegg: 2223
- Registrert: 24 aug 2003, 01:00
- Sted: Langhus
turbo
det letteste er å bytte hele motoren, kjøper du en komplett med ledningsnett og eksos går det greiere!
Petter
Petter
1.07.4 på Rudskogen!
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
1.08.4 på kinekulle (1 gang på banen)
Medlemsnummer N226
- Lars E. N378
- 2.0 bar
- Innlegg: 838
- Registrert: 16 feb 2004, 01:00
- Medlemsnummer: 378
- Bil: Saab 9-5 2,3t 2000
- Sted: Trøndelag