Bilen kubber når jeg drar den opp i 5000-6000rpm...
Noen som har vert borti noe lignende....
Lar den stå noen minutter så starter den igjen harker litt så går den vanlig igjen.. Jaja vanlig og vanlig tomgangen ligger jo på over 1100rmp.... Eg vet ikke hva som er vanlig på denne bilen men synes det er litt høyt med 1100rmp på tomgang men ikke vet jeg..
MVH
Kan noen hjelpe meg med en ng900 stopper bare
Moderator: Moderatorer
- ERLING N616
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 29 mai 2005, 01:00
- Kontakt:
- ERLING N616
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 29 mai 2005, 01:00
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
- ERLING N616
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 29 mai 2005, 01:00
- Kontakt:
- Hjelle, N6
- Site Admin
- Innlegg: 8371
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N6
- Kontakt:
Den sit like ved spjellhuset.ERLING N616 skrev:Nei hvordan skal jeg gjøre det da??
Har tatt den av no vist det er den jeg tror det er....
Hadde en M91 9000 2.3 Turbo med like sympton som din bil, etter eg tok av denne ventilen (også kalla IAC-ventil) og fikk vekk værste oljegørra av slangar og sjølve ventilen ordna det seg for min del ihvertfall.
Eg gjorde reint med å drage gjennom filler, både gjennom ventil og slangar. Kan ikkje huske at eg brukte noko spesiellt stoff får å få vekk gugga.
- ERLING N616
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 29 mai 2005, 01:00
- Kontakt:
- ERLING N616
- Grunnladetrykk
- Innlegg: 47
- Registrert: 29 mai 2005, 01:00
- Kontakt: