Pakninssettet på SP burde indeholde de fleste pakninger.. Saab verksteder bruker bare pakningssilicon overalt, men det er ikke jeg noen stor fæn av.. bruk så mange pakninger som du får handa på.. ang olje-lekasjen din, så er det simeringen på clutch siden, fordeler, topplokk og topppakninga som har lett for og lekke.. du har også en simering på baksiden av motoren(reimsida) som kan lekke..
Røyken som du beskriver har jeg også med nyoverhalt motor(stempler og ALT) jeg veit ikke om det skal være slik. Håper IKKE at det har sprukket noen flere stempler med tanke på problemene jeg har hatt tidligere. Du kan heller bare bytte stempelringer hvis stempelene dine er hele... å bytte alt er en dyr invistering som egentlig ikke er noen vits i å slå igjennom med hvis du ikke er ute etter og beholde motor ov evt. bil.. Det kan være vanskelig og få igjen det man har brukt på motor/bil ved et evt. salg

..
Når du først har oppe motoren og hvis du vil bytte stempler osv osv.. så ville jeg ha fått skjekka råde- og rammelager i samme slengen.. mine gamle røyk til slutt.. hele lagermetallet i fra lagerskåla løsna i resultat av en kraftig rådebank på stempel 4 og og resten av stempelane sprakk pga. tenningsbank. DYR erfaring!!
Uansett.. Stå på.. der er artig og få alt i hop, gjerne med litt problemer i begynnelsen, for da lærer man MYE rart om bilen..
Mvh. Pål