Jeg fikk nemlig helt plutselig en idee om at mitt nyttårsforsett for 2008 skal være at jeg har cab om sommeren
OG900 cab som sommerbil?
Moderator: Moderatorer
- Pasient N657
- 2.0 bar

- Innlegg: 654
- Registrert: 20 apr 2006, 21:18
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
OG900 cab som sommerbil?
Hva tror dere jeg må ut med for en OG900 cab i "grei" stand, med turbo og et ok utseende?
Jeg fikk nemlig helt plutselig en idee om at mitt nyttårsforsett for 2008 skal være at jeg har cab om sommeren
Jeg fikk nemlig helt plutselig en idee om at mitt nyttårsforsett for 2008 skal være at jeg har cab om sommeren
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
- Kristian N70
- MAX BOOST
- Innlegg: 2016
- Registrert: 06 mar 2003, 01:00
- Sted: oslo
- Kontakt:
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Skulle akkurat til å nevne det.Kristian N70 skrev:Veit om en som står i Oslo til salgs
Men angående pris så varierer det veldig, alt fra 60k til 130k+. Dette er jo sjeldne biler, så det blir litt selgers marked.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
Har ikke inntrykk av at det er selgers marked. De som står, har jo stått en stund. og900 cab er jo sære biler, så selvom det er få til salgs, er det ikke spesielt mange som er interessert i å legge sååå mye penger i en såpass tilårskommen bil, klassiker eller ei. Veldig mange har lyst på og syns de er kule osv, men det blir med pratet, er mitt inntrykk:) Kjøpers marked for slike biler! desverre! Saab-menigheten er tross alt ikke så stor;)EdHunter N815 skrev:Skulle akkurat til å nevne det.Kristian N70 skrev:Veit om en som står i Oslo til salgs
Men angående pris så varierer det veldig, alt fra 60k til 130k+. Dette er jo sjeldne biler, så det blir litt selgers marked.
130+ k hørtes mye ut for en og900 cab, selvom jeg vet at flere har blitt annonsert for slike priser. Jeg solgte min for akkurat et år siden, og den endte på 112 500 kr, og var vel i mer enn grei nok stand, selvom den hadde gått ca 175000 km.
mvh oddi
900 T16 cab, 1990 <-- solgt 
9-5 2,3 t 1998
9-5 2,3 t 1998
-
Børre N17
- MAX BOOST
- Innlegg: 3628
- Registrert: 25 feb 2003, 01:00
- Medlemsnummer: N17
- Navn: Børre Midtlien
- Bil: -63 96/-73 99/-76 95
- Sted: Lillehammer
- Kontakt:
..og noen blir aldri til salgs..
Prisene varier mye ja, men er en ute etter et fint eks må en betale litt for det også. Du får hva en betaler for som regel.
Men kjøpers marked er det om dagen, det gjelder overalt og alle typer biler virker det som nå.
Prisene varier mye ja, men er en ute etter et fint eks må en betale litt for det også. Du får hva en betaler for som regel.
Men kjøpers marked er det om dagen, det gjelder overalt og alle typer biler virker det som nå.
-63 96TT // -73 99 // -99 9-5 LPG // -11 9-3 TTiD
TECH2 // Lawicel & BDM
TECH2 // Lawicel & BDM
- Pasient N657
- 2.0 bar

- Innlegg: 654
- Registrert: 20 apr 2006, 21:18
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
Oj, såpass ja. Trodde ikke de var SÅ dyre.
Jeg har egentlig bare jævla lyst på en cab i sommer. Samme F*** hvilken bil det er nesten, bare jeg får kjøre med taket nede
Men 60k orker jeg ikke legge i det. Dette er en bil jeg skal eie i kanskje 4-5 måneder
Jeg har egentlig bare jævla lyst på en cab i sommer. Samme F*** hvilken bil det er nesten, bare jeg får kjøre med taket nede
Men 60k orker jeg ikke legge i det. Dette er en bil jeg skal eie i kanskje 4-5 måneder
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
- Pasient N657
- 2.0 bar

- Innlegg: 654
- Registrert: 20 apr 2006, 21:18
- Medlemsnummer: N657
- Bil: MY01 SAAB 9-5 2.3T
- Sted: Lillehammer
Jeg vil bare ha en cab. Samme F*** liksom. Einser cab hadde jo vært SKAMFETT da 
Mitt 9-5 2,3T prosjekt: S-4 dødare - By Speedparts <-- SELGES HBO 120 000,-
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
Speedparts | H&R | Bilstein | Forge | Quafie | SPEC+ | TSW USA | Ferrita | Pioneer | Powerflex | WP PRO
-
Mats900R
- Overload!!!
- Innlegg: 1588
- Registrert: 04 des 2005, 17:17
- Medlemsnummer: N719
- Navn: Mats
- Bil: 9-3
- Sted: Bergen
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... DGld023970Pasient N657"]Jeg vil bare ha en cab. Samme F*** liksom.
Det är inga problem att hålla 120-130km/h, trampa för fullt och se svarta spår i bakspegeln
- EdHunter N815
- MAX BOOST
- Innlegg: 4525
- Registrert: 02 sep 2006, 13:11
- Medlemsnummer: N815
- Navn: Bjørn
- Bil: 2008 9-3 2,0t Hirsch
- Sted: Bergen
Da ville jeg nå heller gått for en Golf 1 cab, de er jo litt rå og veldig billige.Mats900SQR skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... DGld023970Pasient N657"]Jeg vil bare ha en cab. Samme F*** liksom.
M91 Saab 9000cc 2.3 Turbo S (godbil)
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
M08 Saab 9-3 SC 2,0t Vector (Hirsch)
M98 Saab 9-5 sedan 2.3t steg 1
- Henrik N449
- Overload!!!
- Innlegg: 1943
- Registrert: 10 nov 2004, 01:00
- Sted: Drammen
